En anders heb je al die dingen niet??? Hm..... ongi-krampen betekenen niks he...is in feite gewoon een reactie in je baarmoeder...waar ook andere mooie dingen kunnen gebeuren!! Ben je van plan om binnenkort te testen of ga je eerst echt overtijd zijn voordat je je daaraan waagt?
wauw, wat 'n super nieuws allemaal!! ik hoop dat je paps snel weer helemaal de oude is en ik hoop dat ze jullie snel verder kunnen helpen! (met 'n positieve test op jullie verjaardag als cadeau.. of komt dat niet uit? toch ongeveer hè)
here the same subke. op beroerd zijn a dan. pukkeltjes op rug, anders nooit. vanmorgen krampen bij baarmoeder gehad en af en toe zere schaambot zucht...
Sub hoe vond je mn canvas-projectje? Ik begreep van Rimar dat zij de foto's had doorgestuurd naar jou
ach we hopen t allemaal voor elkaar toch! Als t deze maand niks is gaan we terug naar de fa voor volgende stappen
SUbke, de charmed babies zijn me kittens, nu dus 2 week en 5 dagen oud, erg handig om het zo bij te houden me eigen banner wil ik ff neit meer zien, anders zit ik het elke dag vooruit te kijken zeg maar, en dan gaan we nooit zwanger worden haha
Thanks! Als ik weer uitga van een cyclus van 31 dagen heb ik op mijn verjaardag mn eisprong (1 april) en op mr Heitjes verjaardag mn NOD (15 april) !!!
*wrijft verlegen met de schoenpunten over elkaar* euh.. ja, kijk hè.. *wordt beetje rood* hmm.. 't zit zo.. eigenlijk.. euh.. *kijkt beetje verlegen omhoog* euh.. ja, voelde me zo zwanger dat ik op 9DPO (zaterdag) al 'n testje gewaagd heb.. witter dan wit natuurlijk.. nu ga ik vanaf morgenvroeg tempen (weet graag wanneer ik dan precies ongesteld ga worden), en dan probeer ik tot vrijdagavond te wachten met terug te testen..
misschien doe ik zelfs geen ovus deze maand, gewoon knutselen wanneer ik zin heb, en niet naar de dagen kijken, wie weet wat er gebeurd dan
ja, heb ik ook gehad.. durf zelfs te zweren dat ik m'n baarmoeder al boven dat bot uit voel komen *hoezo, jezelf helemaal gek maken?*
let er nu op. ga gewoon van ongi uit hoor... kant alleen maar meevallen. en vreetbuien nu al zak chips pfffffff. en opgeblazen buik...
whieieiiehahaha jij sneaky woman! Maar goed dat je het opbiecht hoor Hou je me op de hoogte? (in hoeverre dat gaat....) Je mag me ook je mailadres geven hoor, dan krijg jij de mijne! Oei mrHeitje heeft gooische vrouwen al aangezet! Hij kon niet meer wachten...haha
ja, 't is datte.. en als 't deze keer niks is, ga ik ook eens tot bij m'n HA.. missch de zwemmertjes van mrsubke ook eens laten testen.. ik weet 't nog niet.. zijn ook nog maar 7 maanden terug bezig na m'n MK.. dus beetje geduld zou missch beter zijn.; weet 't nog niet