had ze laatst al in je fotoalbum gezien. maar mag wel kan ik beetje vergelijken. heb nu nergens last meer van denk dat ei binnen een paar uur loslaat... en morgen een witte ovutest heb.
Zomaar: ik weet het echt niet meer, denk dat ik mss morgenochtend toch nog testje ga doen, want ik ben echt keimisselijk nu dus... Lilalien: jaaaaaa showen maar die testjes
hier zijn de zwtestjes van wondfo op rij van woensdag 3weken en 3dagen ver tem nu (heb dinsdag gisteren dus niet getest): Bekijk bijlage 59488
Dus als je twijfeld kun je zo ook bestellen ben er echt mega content van zo vroeg dat ze resultaat geven.Op mp te koop zomaar heeft ze ook. Nogeens knuffel!!!!!!!!!
ooo... herkenbaar hoor... die van mij kan er op het moment supreme ook wel wat van...heeft ie ineens geen zin en wil ie morgen....tsss...tja, dan is het misschien te laat he? zo'n rot gevoel he?
rustig hier weer zeg! iedereen al naar bedje? Ik heb net nog gewerkt, ben dud nog een beetje te wakker om te kunnen gaan slapen... buikje doet ook zeer...steken en krampen...bleeeh.. het zet nog niet echt door, zal morgen wel echt ongesteld worden neem ik aan?..
goeiemorgen. lag dus lekker ff na 9 op bed. en mannetje vet laat. heb op dit moment een raar gevoel in me buik en steken beginnen ook weer. denk dat ei er nog zit. tussen 10 en 11 maar ovutest op werk doen. en hoop dat die van lilalien vandaag binnekomen... we zullen zien. denk anders na een nieuwe ronde.
goeiemorgen dames gisteren dacht ik even dat me ongie bijna over was, had dat trekkerige gevoel in me buik, dat ging over in een sper die telkens trilde echt irri, dat ik in bed ging liggen leek het wel of ik me op een boot bevond, zo voelde me hoofd aan, vanmorgen temp weer 37 dus weer omhoog terwijl het vloeien weer meer geworden is echt vaag!! en me borsten voelen nog steeds anders aan, gek lichaam....
goedemorgen meiden, Hier was temp vandaag weer omhoog... heb wel getest met een testje van carrefour en dat was negatief... Heb wel gezien dat FF mijn ei verplaatst heeft naar 4 maart en dan zit ik vandaag nog maar op 14 dpo xxx
Goedenmorgen Kids alweer in de kleertjes...nu mama eerst ff met een bakkie koffie wakker worden achter de laptop Hier geen gekke dingen, gewoon rustig afwachten tot volgende week vrijdag...