kom even vertellen dat de echo goed was! En als ze niet recht achter elkaar lagen is het 1 kindje, een heeeeel druk kindje met schoppende beentjes en zwaaiende armpjes Sorry, heb even niet de puf om te reageren verder
ja ook ik ga ff wat meer ogen op ncis gooien ipv het forum, en dadelijk house, en dan me mandje alweer in, want het is zo weer half 5 pffffffffffffffff
hallo dames, sorry dat ik er opeens zo ff tussendoor blaas, maar ik heb het even gehad.. voor dat ik egoistisch bezig ben alle mensen op roze gefeliciteerd alle mensen waarbij de duivels op bezoek zijn . ! kop op ! jullie tijd komt vast snel.. en mensen in de klus periode.. ik duim voor jullie nou dan begin ik even met mijn verhaal, een tijdje geleden heb ik hier aangegeven haast niet meer te komen en het heeft wel geholpen ik ben er niet zo meer mee bezig, dat is wel positief maar dan kom ik hier * en dit is echt niet lullig bedoeld * maar dan kijk ik naar de zwangerschaps testen topic. en dan zie je zoveel zwanger of duidelijke 2 | | en dan wordt ik van binnen kokend heet.! ik wil dat ook zo graag nu na ronde 14 en maand 11 nogsteeds niets.. ik ben gewoon af en toe bang dan het ons niet gegund is.. ik weet dat er meer oplossingen zijn maar het liefste doe je het zelf op de gewone manier.. wij zijn van plan als de komende 2 maanden niet lukt naar de dokter te gaan en een zaad onderzoek te doen wij zijn dan 13 maanden bezig.. ? .. ! is het niet egoistisch om dan al te gaan .. er zijn vrouwen die er veel langer over doen als ik.. dus eigenlijk heb ik niet echt een recht van zeuren nu .. maar het voelt gewoon zo vervelend wij zitten nu in de klus periode.. en we doen er echt alles aan .. en we hebben er ook echt nog de fun in.. dat verbaast me trouwens wel na een tijd.. ! maar goed ik ben gewoon ff pissed.. op alles.. wij willen zo graag een kindje en ben gewoon boos op mezelf dat het niet lukt. ligt het aan mij ligt het aan hem we weten het nog niet.. ik hoop gewoon dat het deze maand raak is.. en dat we mogen genieten maar wie weet.. krijg ik deze maand weer de kleur waar ik in typ.. soms is het zo moeilijk om positief te blijven nou dit wilde ik even kwijt reageren mag altijd hoeft niet.. * en sorry als ik zeur.* .. xx lovepeet
hey meis ik begrijp jou best wel als jij vind dat je eraan toe bent om naar de dokter te gaan dan moetje dat vooral doen!! het gaat niet om hoelang andere bezig zijn het gaat om JOU!!!! IK VIND DAT JE WEL LANG GENOEG GEWACHT HEBT! IK ZOU DAT OOK GEDAAN HEBBEN ALS IK IN JOU SCHOENEN STOND MET 12 MAANDEN AL! HET KAN GEEN KWAAD... KNUFFELS
Ik vind trouwens dat je het netjes uitdrukt nog! Je gunt het een ander wel! Aleen heb je het gevoel dat het jou niet gegung word! Je hebt wel een goeie instelling vind ik en je moet het gewoon eruit gooie als het je oplucht! Je blijft tenminste netjes!
o ik vondt het juist onbeschoft van mezelf dat ik mezelf zo liet gaan terwijl er andere al langer bezig zijn als ik
Lovepeet: het is totaal niet egoïstisch om jezelf en/of partner te laten onderzoeken. Een zaad-onderzoek kan je zelfs vanaf het begin al laten doen, als je daar behoefte aan hebt. Het geeft je juist meer duidelijkheid en ook al is de uitslag misschien niet goed (zoals bij mijn vriend), toch geeft het op de een of andere manier wat rust, en duidelijkheid natuurlijk... Wij willen ook niets liever dan het op de natuurlijke manier laten lukken, maar ik ben ook erg dankbaar dat er nog andere manieren bestaan om onze kinderwens in vervulling te laten gaan, en als we die kans krijgen, grijp ik die met beide handen aan. Soms vind ik het ook wel moeilijk dat de 'nieuwelingen' zo snel zwanger raken, maar tegelijkertijd ben ik ook heel blij voor ze en denk dan: gelukkig wordt hen die slopende maanden bespaard. Probeer positief te blijven meis, je gaat echt een keer zwanger raken en blijven hoor!! Ook voor jou is een beebje bestemd, het duurt alleen nou eenmaal wat langer.... en natuurlijk is dat niet leuk maar het is nou eenmaal niet anders....en daardoor in de put gaan zitten heeft toch helemaal geen zin...tuurlijk af en toe een dip mag best..heb ik ook..maar ik sleep mezelf er doorheen door juist ook alles positief te bekijken en vertrouwen te hebben in mezelf, mijn vriend en misschien wel de mmm. Probeer voor alles open te staan, dan komt het echt wel jouw kant op meis! Knuffel en ik hoop dat je wat aan mijn woorden hebt...
dank je wel voor jullie verhalen .. en zeker bedankt voor de steun ik heb zeker wat aan jullie vberhalen ik ben ook blij dat de andere meiden deze weg wordt bespaard.. het deze ronde ''weer' raak is .. dank je wel voor jullie opbeurende woorden en ik hoop gewoon dat
Juist, kop op Lovepeet! Dan hou je het echt het beste vol! En als je wilt klagen, gewoon af en toe ff lekker komen klagen hier
Lieve lieve Lovepeet, gooi het er maar uit!! Daar is het forum voor. Wij hebben het allemaal wel een keer gedaan en het lucht echt op. Wat betreft het willen laten onderzoeken...vertrouw op jezelf en ga doen wat je hart je ingeeft. Zoals heitje al zei: ook voor jullie zal de tijd komen dat je naar twee roze strepen aan het koekeloeren bent. Bij de een duurt het langer dan bij de ander. Wij zijn ook een klein jaartje bezig geweest en toen waren die streepjes ineens daar..... Tot die tijd: dikke knuffel, sterkte en heel veel succes (en plezier) Kris
Pfff heb net ff op de lijst van NOD april gekeken... ik ken er bijna niemand!!!! Waar is iedereen gebleven? Doinkkk dringt ff tot me door dat de meesten al zwanger zijn....
Heey heitje, lang niet gesproken. Indd al veel zwanger van de "oude" nod groep. Ik hoop echt dat het voor jullie snel raak mag zijn. Ik hou je nogsteeds in de gaten hoor Megaknuffel voor jou Groetjes Lynette
lovepeet ik snap en begrijp je helemaal hoe je je voeld!! gewoon naar de ha stappen hoor meid! dikke knuf! heitje, moest laatst ook even slikken toen ik me besefte dat bijna iedereen van de oude garde al zwanger is/bevallen is...het is de dames zo onwijs gegund!! maar het doet zeer van binnen bij me dat ook ik oa nog niet zwanger ben... mijn vriendin heeft laten weten dat ze ook willen beginnen...heel erg leuk, vind het te gek! maar van binnen ben ik wel bang dat ook zij eerder zwanger zal zijn dan mij...heb het gevoel dat het niet gaat lukken bij mij.... knuffels meiden en we houden vol! nieuwe roze dames gefeliciteerd! leyshena, ik duim voor een goeie bloeduitslag! yaraah, voor jou ook ee megadikke streep heh!
hey meiden, Ik heb braafjes gewacht tot deze ochtend om te testen, maar ze hadden mij ergens gezegd dat ik beter nog wat zou wachten met de digitale en nog een kv 2 vr 5 doen, dus heb ik dat zopas gedaan met ochtendurine en de test bleef sneeuwwit, ik snap echt niet dat ik met cb lichte plusjes kreeg en nu helemaal niks meer, maar goed het is over veronderstel ik dan maar hé
Goedemorgen meiden hier een fotootje van mijn test vanochtend niet scherp want wilde hem snel plaatsen dus via iphone maar mijn hele lijf is aan t trillen.....mijn eerste test met twee streepjes en ook twee echte streepjes!!!!!!!!!!!!!!!! Dus WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik ben zwanger!!!!!