Ieder zijn ding maar het kan prima hoor een wijntje (maar alles met mate maar dat is met zoveel dingen) Gyneacoloog zei dat er niks mis mee is en dat dat niet het zwanger worden in de weg staat.
LilaLien: hihi, dat kan best! Maar ach, lekker gaan vertellen gewoon, je hebt er toch een goed gevoel over? Goofychick: Hee dinnetje! Tjah, ze deed het écht niet eerder! En een beetje zonde van de centjes om het dan toch maar eerder te gokken maakt niet uit, die week kom ik wel door hoor Wanneer ga jij testen?
sjow net een abraham op reserveren gezet. paps word over 2 maand 50 dus al op tijd bezig met de reserveringen jeetje wat is de tv waardeloos vanavond
goeiemorgen. kan me weer opmaken om naar het werk te gaan. met dit mooie weer. vanaaf de belasting man dus ben benieuwd wat daar uit komt.. @ rimar hoe was je vrije dag heerlijk genoten zeker? op naar dinsdag voor de echo...
g'morgen dames! kom ff melden dat 't hier game over is fijne dag allemaal en succes voor iedereen die nog op 't wachtbankje zit
Goedemorgen dames! @Sub Balen meis!!!!!!!! Vandaag ff lekkere baaldag voor jou! @ alle anderen dikke knuffel voor iedereen die er behoefte aan heeft ik ben alles vergeten wat ik gelezen heb maar dat betekend niet dat ik niet meeleef..... @hier vandaag hele dag werken weer denk ook dat ik weinig tijd heb om hier langs te komen vanaaf naar schoonouders om te vertellen
balen subke. op na de volgende ronde. @ charmed succes met werken en je mondje dicht houden. en veel plezier bij je schoonouders ik ga afsluiten moet na me werk. tot later weet niet hoelaat ik vrij ben
Morguh, kom alleen snel ff vertellen dat de test met ochtendurine negatief was. Ik ga nu gewoon wachten op mijn menstruatie. Eerst weer ff de kiddies naar school brengen.