dames wie kan mij even helpen als het deze maand niet lukt dan wil ik gaan tempraturen maar nou zijn mijn vragen 1 : als je ei eraan komt is hij dan hoger of lager 2: als je nod eraan komt daalt hij toch ? 3 : moet je elke ochtend om een vast tijdstip temptraturen kan je bv niet elke middag rond 1ne tempen dank u!
Vlak voor dat je ei eraan komt is er een dip te vinden in je grafiek, als je temp daarna omhoog gaat komt je ei eraan. Bij mij is het bij de dip mijn ei. Vlak voor mijn ongi, een dag ervoor daalt je temp iid. Je kan niet smiddags tempen want je moet je basale temp hebben, dus voordat je opstaat uit bed, op een vast tijdstip, liefst rectaal of vaginaal.
goeiesmiddags meiden, Hier is de bejaarde taart weer, die haar laatste dag als 31 jarige doorwandeld.... (met het lekkere ventje van 23)
je bent geen oudje hoor t is een mooie mengelmoes van leeftijden hier volgens mij! Ik ben zelf een van de jonkies met mijn 23 jaar
In onze vriendengroep zijn ook nog geen kinderen nee, ja 1 stel, maar die zijn 30+. Achja, we zijn er ook redelijk vlot bij, met 23 en 25 zwanger van de 2e Voor er in de vriendengroep kinderen komen..dat duurt denk ik nog minstens 2 jaar
k ga zaterdag maar eens naar de markt viooltjes kopen en dan lekker poten Of niet, moet ook nog taart bakken
haha hier is de zon verborgen achter een sluier wolken... Net wel heerlijk even buiten geluncht Nu weer op kantoor helaas..
Denk echt dat ik te vroeg heb gejuichd. Net een cb test gedaan en daar staat nog wel een heel licht lijntje, maar echt lichter dan twee dagen terug, dus vrees dat ik wel een bevruchting had maar dat het niet is ingenesteld ofzo. Verwacht dus een dezer dagen op rood te gaan.
dat zou echt vreselijk balen zijn... een reden om niet voor NOD te testen, pure zelfbescherming. Hoop voor je dat het toch goed zit!
Dank Paloe en Lilalien, voor jullie medeleven. Ik heb niet precies dezelfde urine gebruikt, vanmiddag had ik ook al best veel gedronken. Maar toch, ik zou toch verwachten dat het er niet minder duidelijk op wordt... Dus ik ga er niet vanuit dat het goed zit. Ik wacht even af en doe anders na NOD nog wel weer een testje, als het me tenminste ook echt lukt te wachten....
echo staat in mijn album ja mr Paloe en mrtje Paloe waren beiden mee met de echo! helemaal leuk! Ik voel me goed, af en toe misselijk maar de emasefene doet grotendeels zijn werk, ben heel moe alleen. En we gaan het komend weekeind eindelijk vertellen! ***stuiter*** hoe voel jij je? Willen jullie lang wachten met het vertellen?
als je veel drinkt en dan test is de concentratie HCG in je urine lager en kan de test dus ook lichter uitslaan..