haahah mooi relaxen dus. hier om kwart over 2 vrij buiten gezeten. en rond half 6 de belasting man. en ben idd ook wel moe inmiddels moet nog week wachten pfff
ME is here ,ben moe geen zin om nog wat te doen , kids zijn aan't spelen ,man op de pc en seffes eitjes maken met iets bij. Charmed ,roze knorrie ,moe zijn is normaal hou je maar vast aan het hamertje die s'avonds die langskomt GOh was het maar al zaterdagmorgen 9 uur tik tok ...
Pff ja dat hamertje had ik gister ook alleen moest ik darten toen viel gewoon bijna in slaap hahhaha en dat in de kroeg hahahah
mja schelt dat ikl zaterdag om 5uur weekend heb. is vriend ook jarig. zondag visite maandag weer werken en dan donderdag testen of niet
hee meiden ik ga zo stoppen wens iedereen een fijne avond en tot morgen, op naar de 12 week grens voor mij. Doei doei
doeg deog. hup hup jij genieten he van die rose wolk. ben zo blij voor je (ben mega zat van die wachtbank nu)
ik dronk de laatste twee weken van mijn cyclus niet (na mijn ovulatie dus), alleen soms 1 wijntje in het weekend. Maar ik dronk zoiezo al niet vaak dus dan is het niet zo lastig En nu ben ik overgestapt op alcoholvrije wijn!Ook heel handig
hij vond het geweldig! Maar de baby moest er wel uit, want hij wilde spelen Bij mij zie je nog niks, dus wat dat betreft..maar wil het mijn ouders en schoonouders gewoon heeeeeel graag vertellen Ik heb ook trek, maar hou me netjes aan het sonja schema, ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten. Neem nu alleen ietsjes andere dingen dan normaal, bijvoorbeeld een banaan of mueslireep als tussendoortje en twee boterhammen als ontbijt ipv yoghurt.. Mja zal wel weer aankomen, gelukkig weet ik nu dat ik het er ook weer goed af kan krijgen