aangifte te doen. zal me niks verbazen dat ie afspraak vergeet. of later bij andere klant weg. pfff hadden nog kunnen eten grrrrr
Ff vraagje aan de meiden die ook zwanger zijn of al een zwangerschap gehad hebben. Ik heb echt onwijs last van mijn borsten heb van mezelf al een D/E cup en mijn bh's zitten nu al wat te strak...is het dan verstandiger om nu al meegroeibeha's te kopen???
hey meiden, kwam ff melden dat dus ook de cb digitaal negatief aangeeft, dus zit ik al in ronde 10. Heb dan maar 16 maart aangehouden als dag 1 want had daar beetje bloedverlies... sorry heb niet bijgelezen want was echt veel te veel Ik zal hier ook minder te vinden zijn, want heb het veel te druk op het werk hoor
En wat ben ik dan wel niet.. ruim 29, manlief 32.. maar ja, als je elkaar pas tegenkomt op je 24ste en pas op je 27ste gaat samenwonen. Anyway, ik ben er nu ook pas aan toe, dus alhoewel ik baal van hoe het nu gaat (zie onderschrift), ben ik gelukkig nog steeds van mening dat ik niet eerder met de pil had moeten stoppen.
ik ben 26 en manlief ook we zijn nu bijna 7 jaar samen en 19 maart 3 jr getrouwd EN HEEEEL GELUKKIG!!
Bekijk bijlage 61285 nOUUUUU doet mij deze maar cadeau morgen, wel uit deze tijd dan he, ach nu mag hij ook nog wel hoor *kwijl* kwijl ik me hele leven al van
goedenavond dames.. hoe is het hier.. ik ben net uit de sportschool en zo aan mijn buik te voelen .. komt mijn eisprong deraan klussen !!!!!!!!!
heyhey, ik ken het probleem, ik heb ook E en die van mij zitten ook strak nu. Ik heb van mijn vorige zwangerschap nog een aantal wat grotere bhs liggen, die ga ik straks weer dragen als deze me te klein worden. meegroeibhs heb ik het niet zo op... T is maar net wat je zelf fijn vind ze groeien bij mij in het begin even, dan stopt het een paar maanden en met 7 maanden begint het weer..
anyway sinds ik van de pil af ben ben ik ook een cupmaat groter gegaan. vandaag me neiuwe bh's binnen gekregen yeahhhhh zitten super
jee meid, raar hoor..hopelijk is de volgende ronde duidelijker (en positiever!!!) voor je! Laat je wel weten hoe het gaat ondanks dat je er minder vaak zult zijn?
wou dat ik bhs kon bestellen..pff ik moet altijd een stuk of 4 keer naar de stad, depri terug komen omdat niks goed zit, en dan een tijdje later vind ik weer eens een of 2 fijne. *blikt nostaligisch en met heimwee terug naar de tijd dat ze nog in de Ctjes van de h&m paste...*
aaaahhh... wat ben je toch attent!!!! ben echt ontroerd dat je ons allemaal zo bij naam kent.... wat is dit toch een heeeerlijk forum!!! dikke knuf!!! *doet verwoedde pogingen om alles bijgelezen te krijgen*..