Toxischeshocksyndroom - Wikipedia bedoel je dit? @ mystik als jen ou dichtbij woonde had ik een ontbijtmand banuit me werk naar je gestuurd
nee dan wordt hij sago.. en hij moet om 5 uur op dus dan maar niet jammer dan heb gisteren nog geklust..dus wie weet maar denk het niet:x
Meiden hier game-over.......eerste bruinverlies heeft zich aangediend. Ben er erg verdrietig over, des te meer omdat ik het juist heel erg van me af had gezet deze maand, maar vanaf vandaag dusdanige symptomen had dat ik weer hoop kreeg...
@mystick gefeliciteerd met je verjaardag Hiep Hiep Hoeraaaaaaaaaaa!!!! @goofy k** dat je ongi is gekomen @lovepeet jammer datje niet aan de klus kon maar vandaag nog een dag kop op dames!! Never give up! xx en knuffels mara ik ga zo naar stage dus ik lees vanmiddag wel ff terrug
Goedemorgen meiden bijna weekend !!! ben ik zo aan toe nu ik nachten wakker lig enne lovepeet je ei kan ook een dag later zijn hoor had ik ook op dag 16
@Morgen..... @Lovepeet.......ohhhhh irritant he die mannen.....hier idem hoor vorige ronde......grrrrrrrrrrrrr......... Thanks voor de knuffels het zet nog niet door, waarschijnlijk vandaag als eerste dag denk ik.
@ mystik van harte gefeliciteerd met je verjaardag @ goofy balen dat de ongi door is gekomen kop op! @ lovepeet wie weet is je ei later heb ook 2 dagen posi ovutets gehad @ hier mega zere tieten van boven tot onder zucht
kan dat me ook niet voorstellen nee...ik draag ze nooit meer, maar heb het wel gedaan, dat vergeet je toch niet!