om heel eerlijk te zijn niet eigenlijks. tieten doen mega pijn net zoals eerder voor de nod aan. blijft het vreemd dat ik vorige maand geen kwaaltjes had. vreetbuien blijven. pukkels blijven. af en toe steken lies schaambot ook. zijn wel nieuwe dingen wat ik nooit had. naar goed. en hoe gaat het bij jou ?
anyway heb me voor genomen dat ik morgen op mijn vriend zijn verjaardag zeker niet ga testen. wacht netjes af mocht ik 1 april niet ongi zijn wacht ik denk ik ook nog met testen... aangezien me cyclus vaag is
Er is er 1 jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Mystiklady. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid
super om te horen. las dat de echo ook goed was gevarenzone ook bijna gepaseers we zullen zien heb er nog niet echt hoop op...
Goedemorgen meiden, Rimar gefeliciteerd met je 12 weken meid Mystik happy b-day Paloe, ik zal er minder vaak zijn, maar ik houd jullie zeker op de hoogte hoor Subke lieve meid, dikke knuffel hoor Voor de rest ben ik het weer vergeten sorry hoor
1 mag sowieso... maar aangezien al vaker later ongi werd weet ik nog niet wat ik ga doen.. zien we dan wel weer als testdrang heb test ik zeker
echo was goed ja, 10 weken is ook al een belangrijke grens maar ben helemaal blij als de 12 weken voorbij zijn Dit weekend gaan we het aan onze ouders vertellen!
super om te horen... ze zullen heel erg blij zijn voor jullie dat kan niet anders *het moet goed gaan bij iedereen anders moet ik me plakband en plaksel bij de hand houden*