Die insteek hadden wij ook hoor, eerst uit de "gevarenzone" heb me alleen laten verleiden door het kamertje maar anders was deze er ook nog niet geweest hoor, nou ja we moeten het nog gaan halen, dat wel
nou af en toe ben ik een iets andere mening toegedaan hoor, weet nu weer precies waarom ik jaren geleden met de pil gestopt ben.
Nouuuu...eigenlijk hoort het al leeg te zijn...die dingen horen vanaf dat het wat warmer begint te worden droog te lopen......en dan pas weer in de winter dat er sneeuw en regen in kan worden opgevangen.... Het is alleen zo extreem sneeuwig geweest heir de afgelopen maanden dat de grond verzadigd is ahhaha en daarom staat er nog water in....hopelijk word het snel warmer zodat het water verdampt....ff wat stank is niet zo erg....dat gaat snel genoeg over!!
euhmm wanneer kon je het ook alweer halen? dit weekend of de volgende... wij hebben dan al veel. maar ontwijk die ene kamer en de zolder. vriendlief wil morgen stort rijden en vanaaf de bus volgooien. voor zolder troep enzo wens hem veel succes kom der niet word gek, forum is gaar
Morgen iedereen!! Hier heeft het ook flink gestormd ,moest de ramen dichtdoen tijdens de avond/nacht zijn we ook niet gewoon. En ben zo zenuwachtig....voor morgen ,daarnet ongipijnen maar ook grote boodschap dat maar half wil komen...brrr 6 weken haalde ik niet bij de 4* Miran heb je je uitslag al gekregen of moet jij bellen?????
We moeten het nog aangeven maar als de echo dinsdag goed is willen het die vrijdag of zaterdag gaan halen, mag dan een bus van de zaak meenemen, dus lekker makkelijk
jee meid wat ontzettend naar voor jullie dat het niet aan is geslagen! Heeeeel erg veel succes en geluk de komende tijd..