hahaha op het moment dat ik deze las had ik mr lovepeet aan de telefoon .. en ik barste ik lache uit.. haha dus legde het uit.. hij lachen .. maar hij vindt het goed
nee ze zullen het de week na pasen wel te horen krijgen, hihi en dan dus ook wat we in de bus vervoerd hebben
tja ik weet het. alle symptonen die ik nu ook heb heb ik al vaker gehad. op afgelopen maand na. en nu weer raak. lading pukkel haaruitval, vreetbuien wat ik nog niet heb gehad. steekjes baarmoeder/schaambot. daarom ga ik er eerder vanuit van een ongi. lichaam houd me denk voor't zooitje
hier ook een tamponallergie, krijg mega buikpijn en word helemaal naar als ik er een draag, dus dat doe ik niet meer
hij gaat veel met die collega om. enigste nadeel is dat hij zich soms verpraat. maar schijnbaar nog niet gebeurt. whahaha.. en voor datwij een kinderkamer en kinderwagen kopen wil ik ook eerst horen of alles goed is maar goed eerst zwanger zijn dan daar over na denken
ja en dan hopelijk dat je ook niet net als wij op mp tegen de kinderkamer aanloopt en dan toch maar besluit om door te pakken.
Nou laten we dat nou ook maar niet doen hoor, ik hoef het maar aan 1 schoonzus te vertellen, dat is nl zo'n wandelende krant, dus het zal in no time door het dorp heen verspreid zijn hoor, en de rest zien me vanzelf wel groeien.
hahah. wij kopen alles nieuw hebben onze keus al gemaakt. keuze uit 3 dus dat word tossen. en marktplaats kijk ik bijna nooit op alleen soms na engelse bulldoggen. of er nog wat te koop staat. maar hebben besloten 1 hond te houden makkelijk met uitlaten als je een kleine hebt..
ow ja hier met schoonmoeder ook en met personen van de vrienden ook. nieuwsbode en van mijn kant alleen zus en ouders. rest van de familie hoor ik niks van
Goeiemorgen lieve schatten! Mystiklady: hiep hiep, hoeraaaaaa!! Gefeliciteerd met je verjaardag! Rimar: whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 12 weken! *springt als een dolle in het rond en strooit confetti overal*
mijn moeder heeft artrose en myelofibrose Myelofibrose (Ziektebeelden) het is eigenlijk een ziekte die alleen voor komt bij oudere dan 70 ongeveer mijn moeder is 41 je heb fase 1 , 2 en 3 en fase 3 kan dodelijk zijnn heb de site erbij gezet.. kan je precies lezen wat het is xx lovepeet
ga he ff doorlezen. 3 week terug is bij mijn moeder atrose ontdekt in haar handen nog niet zo erg. ook al doet ze dit wel voor. op haar werk kan ze niks en thuis kan ze alles... niet lullig bedoelt hoor.