Ik dacht voor februari op te gaan, maar helaas man is precies in vruchtbare week op wintersport, dus ik moet wachten tot maart... Nou ja misschien een zetje in de goede richting om nog 6 kilo kwijt te raken.... Dus ik ga op voor 7 maart...
@ nony ik doe met je mee voor maart, als ik uitga van m'n eerste cyclus van 71 dagen....al hoop ik dat t korter is!want met zo'n lange cyclus weet ik niet of ik eisprong heb... wachten maar gewoon af! voor jou wel balen dat je man net dan weg is!die van mij is wekelijks tm donderdag weg,dus ga proberen toch maar in de weekdenden te klussen wie weet..... succes met het lange wachten! x miek
Ik verwacht ook voor maart, mits mijn cyclus na curretage op 5 jan 2010 weer op gang is. Hoop natuurlijk dat ik eind vd maand al ongi word en mn cyclus rond mn gebruikelijk 28 dagen zit, maar kan natuurlijk altijd anders zijn. Voor mij nog even spannend dus...
Hallo meiden, hier mag ik februari inruilen voor maart............temp gezakt en iets bruin verlies, nog niet doorgezet maar ik weet genoeg........6e ronde alweer.....en daarmee de twijfels en onzekerheden ook weer........ Oh zit me net te bedenken dat ik waarschijnlijk nog net in februari val.....
Ik heb jullie toegevoegd op de lijst btw http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/186548-lijst-nod-maart-2010-a-3.html#post6542897
Vanochtend ongesteld geworden. Was ook nog maar de 1e ronde, dus niets aan de hand. Nieuwe nod wordt 4 maart, ik ben erg benieuwd. Ik had gelukkig wel gelijk een cyclus van 28 dagen, dat is wel weer fijn. Ik ga hard voor iedereen duimen! Mamaloe
nou dames ik heb het gehad, ik weet dat je het tijd moet gunnen maar die ronde 7 nu heeft me echt depri gemaakt. Heb het idee dat het nooit meer wat wordt. En ik weet dat je het tijd moet gunnen en dat het allemaal wel komt maar ik word er zo verdrietig van...ik huil normaal erg moeilijk maar toen ik van de week ongi werd heb ik echt tranen met tuiten gehuild. Een vriendin van me is verpleegkundige en die heeft een afspraak voor me geregeld bij de gyn. in het ziekenhuis daar moet ik dinsdag 16 februari heen, ben benieuwd wat ze gaat doen. Want ik had haar aan de telefoon en vertelde haar het verhaal, waarop zij antwoordde " nou meid, ik weet niet wat je fout doet het duurt inderdad soms wat langer maar je bent nog zo jong." Dus ben benieuwd, ze klonk erg aardig,gelukkig, want ik vind het wel erg spannend, er zal waarschijnlijk niets aan de hand zijn maar dan heb ik tenminste een gerust gevoel.
Mennie ik leef met je mee... Ik zit nu in ronde 6 maand 8... onrgelmatige cyclus... Ben al onder behandeling bij de gyn maar dan voor mn onregelmatige ongi... en als klap op de vuurpijl wordt je partner ook onderzocht en hij heeft slecht zaad... volgens de gyn 5% kans om spontaan zwanger te worden... Af en toe maakt t er niet makkelijker op en kan ik de boel ook niet rooskleurig zien... je ziet iedereen om je heen zwanger worden... hier op t forum HEEL VEEL meiden die in ronde 1 2 of 3 al zwanger zijn,.... naja we zijn nog geen jaar bezig dus ik ga proberen positief te blijven 2010 wordt gewoon ONS jaar! en zoals mijn man zegt... het duurt gewoon wat langer om perfectie te maken
hier ook game over 3de ronde na mk , ervoor al en paar jaar bezig 1 eileider kwijt dus iets minder kans 5maart mijn nod hopelijk goed nieuws dan want ik verjaar op 5 maart
hier ook ronde 7, NOD 2 maart. ook ik ben er ook erg verdrietig over en vind t erg frustrerend.... weet dat je moed moet houden maar soms is t erg moeilijk
Hey meiden, ik heb eeb zoontje van 6 maanden en heb vorige maand een foutje gemaakt waardoor we een maand in spanning gezeten hebben... we zijn er zo mee bezig geweest dat we toch besloten hebben ervoor te gaan Dus.... ik sluit me aan bij de club... en op voor ronde 2 dan maar. liefs!
Hier ook alweer ronde 8 sinds stoppen met de pil (ronde 6 voor het echie). Hoop dat het deze ronde raak is! Zo zie je maar in dit topic dat het vaak ook wat langer dan 1 2 of 3 maanden duurt