pfff ik denk dat ik mijn NOD van 10 maart niet eens ga halen... Vandaag net gehoord van de gyn dat ik een eisprong heb gehad de 24e... (progesteron was verhoogd)... en vanavond met een toilet bezoek bruin gespot!!! Baal er van.... en zit pas 9 dagen DPO!
ja precies! dat laat toch wel zien hoe geweldig het is om moeder te worden en te zijn he?.. de pijn vergeet je niet, maar het is wel zo de moeite waard!!!
hopelijk komt dat snel... misschien heb je straks weer iets meer tijd? of zit dat er voorlopig niet in?
misschien een domme vraag, maar wat is FMs? Ben je blij met deze uitkomst?...hoop het in elk geval wel...
snap het al iets beter,.. fijn dat je in elk geval iets meer duidelijkheid krijgt nu.. en dat je onzeker bent kan ik me helemaal voorstellen hoor!
mijn god... sommige mensen verdienen het predicaat mens niet eens meer... dit is bij de beesten af... trouwens, ook dat klopt niet, want beesten zouden dit nooit doen.. tsss..opsluiten en nooit meer vrij laten!
Eitje is goed! Maar nu al ongi met korte LF is k*t.. maar bruin is nog geen rood, dus nog even moed houden!
ben al weer een mooi tijdje tegen mezelf aan het praten...hahaha.. nou, ga er ook vandoor.. ga sporten.. mag vanaaf weer eens les geven ( val af en toe in...) leuk om te doen!, misschien tot vanavond en anders tot morgen, liefs!!!
Zit me nu af te vragen of ik heb gemist dat banner gister ei-sprong aangaf.. of dat ie dat niet aangeeft.. zou stom zijn!
Een tijdje? Een hele pagina.. Oh, nog maar 80 berichtjes (na deze) en dan ben ik aan de 500.. wat ben je dan? Nou ja, nog altijd jong en onervaren in vergelijking met de meeste hier..