ohja, mijn banner klopt nu, maar ik weet niet zo goed hoe ik hem bij moet werken, zodat ie 'weet' of ik ongesteld ben geworden. Weet iemand dat?
je bedoelt een nieuwe banner aanpassen zodra je ongesteld bent geworden? Nou ongeveer hetzelfde als toen je deze instelde.. alleen verwijder je deze 'oude' banner en kopieer je de nieuwe. je kunt boven in de pagina na banners en daarna ga je naar je handtekening wijzigen... hoop dat het zo wat duidelijk is?..hihih
Ja ik denk het wel, gelukkig hadden we de avond ervoor toevallig nog geklust dus wie weet komt het toch nog goed deze maand. Mijn borsten zijn ineens erg aan het groeien, maar dat heb ik soms na mijn eisprong dus dat zegt ook nog niets. we zullen zien..
wij zijn vandaag ook druk met vanalles... straks de tuin in met mijn mannetje, het grasveld aanpakken en daarna de konijnen verschonen en boodschappen doen etc etc etc.. bleeehh,... het werk houdt nooit op het?..
blijft toch gissen he? ben zelf ook steeds weer aan het denken, wanneer was mijn ei, hebben we wel genoeg geklust, zou het raak zijn, wat voel ik...whaaaahhh......gewoon door blijven ademen... da's nog het beste...
Hoi dames, Ik ben al een tijdje niet hier meer geweest....maar op die manier ben ik er wat minder mee bezig. Deze maand ben ik met mijn mannetje al weer een jaar bezig...en is het ook precies een jaar geleden dat ik me vmk heb gehad....Begin het steeds meer er moeilijker mee te krijgen...Aangezien ik bij elkaar als 4 vmk`s heb gehad en met mijn vorige partner ook al ruim 2 jaar bezig was. Maar laat me af en toe weer ff horen hoor!! Liefs van mamatje
hier moet er ook zat gedaan worden in het huis alleen heb mega pijn in me schaambotten is bekken pijn volgens de VK dus ga dalijk beginnen met alles en dan rustig aan doen.
Oei Melanina ,verzorg je maar goed! Hier nog enkel kids soppen en mezelf ,een echt rustig dagje doet me goed. Ben zo blij er is een vriendin van me zwanger ,zo lang op moeten wachten zoveel moeten afzien in alles ben echt SUPERBLIJ voor haar!!!! Meid mocht je het lezen echt een HELE DIKKE PROFICIAT !!! Ben weer door
hallo dames hoe is het hier.. ik ben helemaal kapot .. iets te laat naar bed gegaan het was te gezellig.. en werdt vroeg wakker gemaakt door een kind van 6 .. dus ja .. morgen .. lekker naar de stad met mijn moedertje.. !
goedemiddag ik ben bezig me was weg te werken net ook ff me kleding kast weer uitgezocht wat ik nu nog aan kan en wat appart moet. Dalijk nog ff de boven verdieping doen kan mannetje beneden de boel doen. Morgen verjaardag dus vandaag maar ff het huis aan kant maken . Ben wle blij als me meisje er is kan ik aan de grote schoonmaak beginnen want me buik zit daar voor nu in weg en heb last van me bekken dus wil niet te grof aan de slag heb ik mezelf alleen maar mee dus als me was gedaan is ben ik al blij Zijn er nog testers in aantocht???