zo net lekker in het bos geweest met de hond. tis heerlijk buiten op na het voorjaar zo nu een beetje achterthuis bezig...
Wat fijn dat je nichtje weer thbuis is!!! Ik hoop dat ze snel opgeroepen wordt en dat het allemaal helemaal goed komt!
ja, niet leuk.. maargoed, we hebben net gewandeld en hij zit nu pieter post te kijken...hopelijk vanavond een betere nachtrust,...dit sloopt namelijk echt behoorlijk...pff..
oo..leuk, heb ik vorige week ook gedaan, alleen blijft het bij mij nooit alleen bij neuzen...hihihi vraag me af of andere mensen na mij nog wel keuze hadden...hahaha
op de één of andere manier tref ik meestal alleen mezelf hier...hahaha...goed, ik ga eens iets in het huis doen..liefs
Tja dat heb ik ook maar gedaan. Ramen gelapt, was gestreken en gepoetst. Maar nu ben ik moe dus ga even lekker o de bank hangen.
hier ook alles weer aan kant...heerlijk he? als je huis weer schoon is... jammer dat het altijd weer zo snel vies wordt met onze smeerkees-peuter... ach ja, als hij het niet is, zijn het onze twee poezen wel... het houdt een mens bezig moet je maar denken niet?
nou ik ben blij als ik de poets ziekte weer terug heb want me huis ziet eruit als of er net een wervelwind door gegaan is maar ik vind de puf en energie er gewoon niet voor Dalijk 4 weken verlof voor me meisje komt en dan elke dag een uurtje iets doen moet wonderen doen ( hoop ik)
Hoi ingef Ik ben 4 jaar geleden al eens heel even zwanger geweest, maar dat werd een paar weken later een miskraam. We zijn nu bezig met ronde 3. Ik ben in januari 2009 gestopt met de pil, maar werd pas in november 2009 voor het eerst ongesteld. Daarna werd mijn cyclus wel meteen regelmatig. Spannend dus, of er dinsdag wat gaat komen... Groetjes anne
Ben je toen tussendoor niet naar de huisarts geweest? Dit omdat ik me afvraag na hoelang niet-ongesteld-worden je naar de huisarts kunt gaan..
hallo dames is er verder eigenlijk nog nieuws !. ik heb een paar nieuwe broeken gekocht !. en leuke shirts !.. en wat make up erbij moet je ook bijhouden
Hoi Jessie Ik was er in het begin niet zo mee bezig en vond het wel lekker geen menstruatie Beetje laks, maar ik dacht we zien wel. Ik ben in augustus voor het eerst naar de huisarts gegaan, daarna bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad, alles was in orde. In september terug naar huisarts en kreeg toen een doorverwijzing naar de gyn. Toen ik daar eenmaal een afspraak had, wilde hij een bloeding opwekken met medicatie. Medicatie was niet meer nodig want in november werd ik ongesteld. Groetjes anne