hey dames even een vraagje ik moet morgen of woensdag mijn nod hebben. Nu heb ik zaterdag getest.kon echt niet wachten want was zo misselijk dat ik moest overgeven en mijn gevoel zei je moet nu testen. Dus ik zaterdag getest,en ja hoor positief. Nu twee dagen gewacht en vanochtend weer getest. En weer positief. twee keer met de preidictor test. Nu zit ik hier met een cb digital test. om te kijken of het niet aan de test ligt missien dat die vals uitslag geeft. Weet nu niet of ik moet denken dat ik zwanger ben . Wat denken jullie x chantal in onzekerheid.
hmm Las Kris en punctie in 1 zin. Heb iets gemist denk ik. Hopelijk toch niets aan het handje met lieve knut?
je hebt wel al twee positieve testen dus zou wel denken dat je zwanger bent hoor, maar als je die digitale doet, dan heb je nog meer zekerheid
Chantal,kan uit je bericht niet opmaken of je al getest hebt met cb digi. Maar die predictors..Waren dat vroege of de normale? en heb je nu al met de digi getest?
nee heb niet met de vroege test gedaan de gewone en nee heb de cb nog niet gedaan.ben aan het wachten tot ik echt voldoende moet plassen hahaha.
waah ga dan maar snel plassen. Er zijn heel veel negatieve ervaringen met predictor maar ik heb met de normale altijd een witte test geproduceerd tot ik 1 dag overtijd was dus ik vind het wel spannend. succes in ieder geval!
ja dank je wel ben zo bang dat het dadelijk niet zo is. maar echt mijn gevoel zegt echt dat het zo is. ik laat jullie zometeen weten of de cb ook positief was. zou echt diep teleurgesteld zijn. want ja twee positieve testen zouden toch wel echt zwanger moeten zijn, is niet eerlijk eigenlijk dan he maarja
Hee meid, ik denk dat je echt harstikke zwanger bent hoor, sommige vrouwen testen nu eenmaal eerder positief dan een ander. Ik ga je voorzichtig feliciteren, en ik zou je CB pas op je NOD of erna gaan doen.
Nee, Kris laat een punctie doen om zeker te zijn dat alles goed is met knut (ze hebben geen nekplooimeting enzo laten doen.
nou ik heb 2 cb tjes liggen hahah nog altijd een voor na mijn nod, maar wil gewoon weten of een test van een ander merk ook positief geeft, en dat het niet aan die predictors ligt. Ka het echt niet geloven als het niet zo is. whaaa echt niet normaal.die onzekerheid, gewoon wel of niet zo moet het gewoon zijn. het is al een wonder als het gebeurt.
jeetje meid,dat gaat zeker zwaar worden,wat wij vrouwen er allemaal niet voor over hebben he???die mannen hebben het er maar makkelijk mee we gaan je alemaal steunen hoor
Voor ik ga feliciteren, heb je ene foto van de predictor testen? Ik snap je onzekerheid omdat predictor weleens vals nega geeft maar zoals in een ander topic wordt gezegd, dan zijn ze wel vaagjes, de streepjes..
nou... nadat ik afgelopen vrijdag ongi dacht te zijn geworden... en mezelf op rood in maart te hebben gezet mezelf nu weer van het rode af gehaald... Bruin verlies is weg... temp blijft hoog... Vanmorgen de gyn gebeld... deze denkt dat t een innesteling kan zijn geweest en dat ik deze week even moet afwachten. Ik had de gyn gebeld omdat ik bezig ben met Clomid, ik zou dus op dag 3 van mn nieuwe cyclus weer met clomid moeten starten en dat mag je niet gebruiken als je mogelijk zwanger eventueel kan zijn... dus we wachten rustig af...