YESSSSSSSSSSSSSSSS DAMES HAHAHA Weer positief mijn cb er staat 1-2 weken vanaf de bevruchting dus bijna 4 weken denk ik Kan het niet geloven ben zo onzettend blij
ja dank je wel voor al jullie medeleven en ik hoop ecfhtt uuit de grond van me hart dat degene die nog niet zwanger zijn snel zwanger zullen worden. En geloof me vertrouw noiet altijd op de kwaaltjes, volg je gevoel. je lichaam zegt echt dat je zwanger bent, echt waaar. de kwaaltjes vallen later pas op z,n plaats. maar je gevoel daar merk je het aan. Ik merkte het ook aan mijn ogen . keek heel wazig mijn vriend zei het lijkt wel of je een join t hebt gerookt hahaha. En ik ben 7 maanden zezig geweest x
Gefeliciteerd Chantal! Nog meer zwangeren?? Heb niet terug gelezen, er was zoveel gekletst haha Hier in het wachtbankje, ga de dagen aftellen haha. Liefs esther
veel mensen aanwezig maar weinig kletsen Ga weer aan het werk, maar niet voor ik even heb gestrooid! HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHGCHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHGCHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHGCHCGHCGHCG
Goeiemorgen! Haha en ben ook gelijk weer weg, kwam ff bijlezen....heb zelf niet zoveel bijzonders te melden... alleen dat mrHeitje zo even thuis komt van zijn werk om het potje te vullen voor het zaadonderzoek! Dus dat is wel spannend... Geen idee wanneer we de uitslag krijgen! Fijne dag meiden!
HAPPY B-DAY TO MEEEEEEEEEEEE 26JAAR ALWEER!!! kAN IEMAND ME FF BIJPRATEN IK WAS EEN TIJDJE NIE OP ZP GEWEEST!!