nod maart...

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ben er ook

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    heftig zeg... een mk... maar inderdaad je pakt er het positieve uit he? het werkt allemaal wel... en nu maar hopen dat je snel blijvens zwanger bent he?.. ik duim voor je dat het snel raak mag zijn hoor! je wacht al zo lang he?..

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat gek dat er dan niets te vinden is bij poezel he? misschien erg verzwakt door niet goed eten i.v.m. zijn tandvlees? of zeg ik nu iets geks?..

en oma lijkt ook goed?....ze moet maar rustig aan doen en goed aansterken!

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hihi, zomaar en mystiklady vullen ff de pagina ;)

Hoe is het met jou, Lilalien? En je poes, en je oma?

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee... jij blijft lekker in februari hoor!!! met een mooie posi test...:D

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    het meest ideale is volgens mij de dag voor je eisprong..., maar doordat je om de andere dag vrijt is er een continue aanvoer van verse zwemmers..;):D

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meid!, jammer....

8. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

i hope so girls. anders ben ik hier dalijk echt te vinden ;)

9. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hallo!

Ben er ook weer even. Vriend is nog niet thuis van een lange dag (en ik vond dat mijn dag al lang was). Ik voel vanalles de laatste tijd, vooral steken in mijn onderbuik. Ook heb ik wat gespannen borsten en vandaag wat pijscheuten in mijn hoofd (hoofdpijn kan je het precies niet noemen want het komt en gaat onmiddelijk terug weg).

Vanavond best een afspraak maken bij de dierenarts want ons katje weet geen raad met zichzelf.

Hopelijk gaat het met poezel nu wel wat beter.

Ik heb heel wat mogen bijlezen ondertussen, leuke en minder leuke dingen. Aan alle die er net bij zij gekomen, spijtig dat die ongi moest komen maar welkom en op naar roze! Aan de andere , sterkte en véél geluk!

10. Lilalien

Goedenavond ,

net gebeld met oma ,ze bibberde erg maar ze weten niet van wat dit komt (afbouwen medicatie of ivm.de operatie van haar hart?)?
    Morgen meer en ze klonk ook erg moe ,zou ook liever thuis zijn en van het eten genieten wat je daar kunt maken dan in een ZH.

Poezel lag strike in zijn hok in de dierenkliniek ,nu is het zo hij heeft een lichte onderhoudsbeurt van cortisone voor zijn tandprobleem en dit kan zijn verlaagde of verstoorde mondhuishouding opklaren.
    Nu is het zo dat hij er wel erg aantoe was en kokhalzen in je slaap dan is er wel iets ernstigs mis.
    En dan at of dronk hij niet en als hij iets innam kwam het langs mond en neus eruit.Hij was zo verzwakt dat hij geeneens nog naar de kattenbak kon gaan voor zijn behoefte te doen.

De kindjes zullen ook blij zijn morgen om 9 u30 mag men man hem gaan halen.

Heb even men beklag gedaan van mijn niet goed voelen aan de foon bij men ventje ,hij begrijpt me wel en hij lijdt er ook onder en wil me zo graag blij maken met een + test en dat het een blijvertje is over x-aantal weken....:)

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hi meiden,

Even ego hoor. Lange dag gehad op me werk. Wel vanochtend een afspraak gemaakt voor de HSG :( Volgende week mag ik.

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat is er met je katje meis?

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ego mag hoor, Koeky! Hopelijk brengt de HSG goed nieuws, en daarna zou je tijdelijk toch iets vruchtbaarder kunnen zijn, toch? Ik duim voor je.. knuffel!

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    sterkte met poezel en oma meis... heftig zo he? en lief van je vriend dat ie je zo goed begrijpt he?..

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meis, ego mag altijd hoor..;) hebben we allemaal wel eens last van... wat fijn dat je volgende week al terecht kunt..misschien een leuke opbeurder? mijn schoonzus was al 2 jaar bezig en raakte de maand na het hsg onderzoek zwanger... alles misschien toch even doorgespoeld?.. hoop dat dit voor jou ook geld meis!

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    precies, dat bedoelde ik ook .. ik hoop het voor je koeky!

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja ik hoop 't ook. Ik probeer me gewoon een beetje nuchter te houden. Maar de zenuwen nemen toch soms wel de overhand.

Sterkte met alle zieke poezels!

Hoe is 't verder met iedereen?

*knuffies terug*

18. Lilalien

Hier gaat het weer wat ,heb zonet bijna 2 uur aan de foon gehangen met men vriendin,we hadden op dezelfde dag wat woorden gehad met onze partner (zei omwille van financieën en ik omwille van de vmk).
    Vorige week dan en tot nu toe konden we beiden niet vrijuit praten als de mannen erbij zitten (in haar geval dan)en het is niet dat we zwart praten over hun maar het is "anders".

De kindjes lagen ook vrij snel in dromeland en heb alles gedaan wat moest.

Dus telefoontje van partner en vriendin deden deugd :)
    Had het gisteravond moeilijk had ook een topicje geopend in het vlinderforumgedeelte.

Koeky be het eens met Jessie ,ego mag hier altijd waarvoor anders is het zp-forum of wij er?:p

Ingef ,moet je nog veel verven??

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hey Koeky,

Hier nog 1 die zenuwachtig is voor de HSG! Morgen heb ik hem al!

Vriendin van mij was ook 3 jaar bezig en na de HSG meteen de 1ste maand zwanger. Hopelijk gaat dit voor ons ook gebeuren ;)

Welke ronde zit jij??

Ik ben in augustus 2008 gestopt met de pil, was toen onregelmatig en in maart bleek dat ik PCO had. Moest afvallen woog 81 kilo en er moest 8 kilo af. Na 3 maanden woog ik 71 kilo en had ik eindelijk een eigen eisprong en werd ik regelmatig ongesteld. Nu ben ik in ronde 19 nog niet zwanger en heb ik verder alle testen al gehad. (allemaal goed) Morgen dus de HSG, hopen dat die goed is en dan een vruchtbare periode van 3 maanden in ;)

Einde van dit ego berichtje ...;)

Meiden wat duurt wachten lang he ;)

Liefs esther

20. Lilalien

Morgen!

Esther succes voor morgen!
    En idd.lees vaak dat men dan de 1ronde zwanger zou zijn :)

Ben door ,oudste is naar school ,jongste en ik wassen ,opruimen ,kat halen en inkopen doen.

Doei!

Deel Deze Pagina