Misschien adviseert de gyn juist om een maand rust te nemen met zwanger raken omdat je geopereerd bent, dat hoor je vaker. Ik zou het risico dan niet willen lopen en toch het zekere voor het onzekere willen nemen, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
rimar helaas... de poesjes waren net wakker dacht maak vast fotos, is me accu leeg van me camara haha dus die ligt ff te laden, dus fotos komen later vanmiddag
Ja, ik weet het. Maar er staat me echt iets bij van de ik een menstruatie moest wachten, ongeacht wanneer die komt. En dat kon dus na evt een week al zijn... (week na controle) En dan ga ik twijfelen... en kan ik dus nog moeilijker wachten...
@cyntje kan idd heel goed zijn dat eerst een eigen cyclus op gang moet komen, je lijf weet heel goed wanneer je lijf dat weer aankan en wanneer niet, zodra het geheelt is vanbinnen zal je gewoon weer een nieuwe cyclus beginnen.
Hoi meiden , Nu het klusgedoe is èèn grote fisasco geworden ,zoals ik al wilde had mijn man ook beter gelaten we hebben er nu genoeg moeite ,tijd en onnodig geld ingespendeerd...Mannen en dan NOG NIET willen toegeven dat hij fout is geweest in alles zucht************** Ik ga nu de kast helemaal kuisen gaat hij iets aan de zijkant doen (vraag me daarin ook duilijk af of dat wel zal lukken). Hij is nu nu naar't containerpark de prul wegdoen. Mistik je hebt echt prachtige kittens En van de kleurencombi waist ik tot voorheen ook niet maar echt mooie beestjes!!! Cynthje ,doe het aub niet onveilig vrijen....als je daar door weer een miskraam zou krijgen ,een probleem bij jezelf hierdoor of aan de foetus menslief je vergeeft het je eigen niet!! Ik ken iemand die heeft tegen doktersadvies zo 3 keer gehandeld en ze heeft 3 * aan de hemel ,spijtig maar ergens zelf gezocht erin :x Neem het me niet kwalijk de drang en het verlangen zal groot zijn ,ik begrijp je daarin maar echt meid ,beter helemaal gezond dan half of niet en tegen problemen opstoten! Ga weer kuisen ,tot vanaaf
Nouja... we wachten het maar af. Ik moet inderdaad ook geen risico's nemen... een paar maanden langer maakt eigenlijk ook niets meer uit, na 16 maanden. Ben eten en door naar april... anders blijf ik toch weer hangen
Ik ben ook weer ff helemaal bijgelezen...vreemd is dat, ik moet mijn eerste ei aankomende week nog krijgen, en ben nu alweer verslaafd aan zw.pagina. Ik kan het niet laten om niet op de hoogte te blijven van iedereen hier 8) Ik had dat met de andere kids ook heel erg..totdat ze geboren waren hahaha. Ik heb zelf nog niets te melden, het klussen moet hier nog beginnen over een paar dagen...maar vind het toch wel weer ENORM spannend allemaal. Chantal: van harte gefeliciteerd meid!
wij hebben ons er van het weekend ook weer mooi uitgekletst.. Waren bij mijn ouders op bezoek. We vroegen of mijn vader een keer tijd had om ons te helpen de waskamer te betegelen (de vloer). Vraagt hij of we ons dat nog wel kunnen veroorloven, een waskamer (zo met de intentie van: als er een kinderkamer bij moet). Wij zovan ja genoeg kamers (we hebben 4 slaapkamers waarvan een 50m2) en kan toch niet anders moeten toch ergens de was doen enz mooi eroverheen gekletst. Toen kwamen de toastjes op tafel en keken mijn ouders me allebei raar aan toen ze zagen dat ik geen fillet americain at, tot overmaat van ramp vroeg mijn vader ook nog wat ik wilde drinken, toen ik cassis antwoorde was zijn reactie: geen rosetje?? J Heb het er maar op gegooid dat ik nog steeds niet echt lekker ben.. (heb ik even geluk dat ik de laatste tijd steeds aan het kwakkelen was) Pff ik zal blij zijn als ze het (officieel) weten want volgens mij vermoeden ze het al!
Hihihi, lastig is dat nietwaar?? Die vraag kreeg ik ook zaterdag of ik geen wijntje dronk, nee ik ben de BOB, dat zou ook maar op een of andere manier viel de soep me later heel raar op de maag, dus heeft manlief alsnog zelf teruggereden, maar kon ik in het donker heel sneeky instappen
hihi leuk die verhalen hoor ik heb ooka ltijd gezegt ik vertel het pas als ik 12 weken ben .. maar aangezien wij in juli 2 weken op vakantie gaan ben ik dan 4 maanden ofzo heel snel uitgerekend.. dus misschien vertellen we het daar of op mijn verjaardag ik ben 21 juli jarig. !. we zien het wel. eerst maar nog een test halen en kijken wat hij morgen uitwijst.. haha
Hallo dames! Ik kom ook even meekletsen tot eind maart. Ben benieuwd wat het deze maand wordt.. Maar goed, alles goed met iedereen? Ik ben vandaag lekker vrij (LANG LEVE DE DETAILHANDEL!), zit al de hele dag gedoucht, aangkleed en wel achter de laptop. Echt erg. Ben zo lamlendig vandaag! En kreeg het net koud dus zit nu met mijn kleren aan en een badjas eroverheen achter de laptop. Echt erg!