Ah, ok! Nou, dat laat ik dan meteen doen (bij ons is dat geen verplichting, vele hebben er zelfs nooit van gehoord) Maar een nieuw katje zal ook niet voor onmiddellijk zijn denk ik daarna. Hoe gaat het anders met de kinderwens? Hier gaat vriendlief er ondertussen ook helemaal in op, hij wil hier zelfs beginnen meelezen, grappig omdat ik hem eerst moest overtuigen om te stoppen met de pil in januari en nu... kan het precies niet vlug genoeg gaan
tnx claire, ik dacht wel dat het erbij hoorde. Beetje dom van de gyn dat ze niks daarover gezegd heeft.
Hoi , Kom even piepen ,kast staat nu gevuld ,gekuist en ik zal de slaapkamer ook een makeover moeten geven na dat niet-goed-klussen van de man dat maakt in totaal nog 3 ruimtes te verven en heb er echt geen zin in. Doet me denken aan vorige keer net voor de vmk* Ik heb er ook niet echt veel hoop in vorige keren stond mijn temperatuur keihoog tegen de avond (38,1°C)en nu niet... Zou het zo graag willen al is het enkel voor mijn man want hij kijkt er erg naaruit! Ben doodmoe gewerkt morgen alle lakens verversen en bijslapen als de jongste wil meewerken Ventje is ovenfrietjes ophalen en een loempia mmmmmmmmm Groetjes
ik vond t al maf dat ze geen pijnstillers had voorgeschreven een hsg is verre van prettig en behoorlijk pijnlijk(door verkleving) en gevoelig is mijn ervaring na de hsg werd ik ook vor t eertst uit mezelf ongi
De naproxen die ik had gehaald bij de apo heb trouwens niet genomen. Ik had de bijsluiter gelezen en het mocht niet gebruikt worden bij dit soort onderzoeken :-S Pijnlijk was het zeker. Maar goed ik hoop gewoon dat het positief uit gaat pakken anders weet ik het niet meer. Ik zal m'n verhaal ff van die dag op duiken die had ik bij de juli mama's neer gekalkt.
HSG Verhaal van 3-3 ----------------------------------------------------------- Wat ze dus blijkbaar doen wat ik niet wist is je baarmoeder vacuüm zuigen en 'm dan opblazen met die contrastvloeistof. Maar zelfs de gyn vond me een bikkel. Het wilde namelijk niet lukken ze kregen 1 eileider niet goed op de foto. Dus ik moest ook nog draaien, met dat cupje op me baarmoeder met al die zooi onderdruk erin. Was geen pretje. Ik heb al met al een minuut of 20 25 op de tafel gelegen. Terwijl je normaal met 10 minuten ofzo weer buiten staat, de foto's zijn normaal zo gemaakt alleen het voorbereiden duurt even. Ben nu vooral heel erg moe. Ik bloed flink, ze hebben me van binnen behoorlijk beschadigd. Gelukkig geneest het snel maar toch. De uitslag was verder goed. Al konden ze die ene dan niet op de foto krijgen. Ze denken dat ie toch vrij is maar dat ie achter mijn baarmoeder zit. Nu moeten we weer een paar maanden zelf aan de slag en lukt het dan nog niet dan mogen we weer terug. En gaan ze dan een plan op zetten. Maar ze denken dat dit wel geholpen heeft. Ze zei je bent nu helemaal schoon van binnen dus doe er je voordeel mee... Als ik zwanger raak mag ik naar ze toe voor een vroege echo dat vond ik wel heel lief en verder is het afwachten. Aan de ene kant balen aan de andere kant ben ik dol blij.
ouwie zeg! nou ik heb die naproxen wel ingenome (is eigenlijk ontstekingremmer dat wist ik van mn werk) maar had er genoeg van na die bbz's dus gewoon lekker ingenomen bij mij kregen ze rechtereileider er niet goed op en ze moesten steeds meer druk erop zetten om te kijken of t wel echt echt verkleefd was en of t niet mssn openpopte erdoor heb t geweten (had je geen info foldertje meegehad?) kreeg ok meteen alles te horen en mocht zelf meekijken op de schermen 30 dec had ik t onderzoek en 16 jan al geopereerd dus dat ging gelukkig snel aan de ene knt hoop je dat er wat uitkomt en dat ze t oplossen, maar je hoopt ook dat t gewoon goed is idd heel dubbel ga duimen voor je!
Ik heb geen foldertje mee gekregen. Mee kijken kon wel achteraf, de monitor stond blijkbaar naast me had ik niet gezien. Bij jouw ook geen pretje zo te lezen. brrrr als ik er weer aan denk lopen de rillingen over m'n rug. Ik ga me bedje opzoeken. Tot morgen dames!
ola dames hoe is het hier !. hier gaat alles goed .. ventje is werken en ik nogsteeds wakker ik voel nogsteeds geen aankomende ongi dus dat is mooi ! verder voel ik nogsteeds vage steekjes in mijn buik ik blijf maar op mijn testen kijken ik verbeeld het me echt niet
goeiemorgen dames, hoest hier? ik weet het niet hoor...me temp is alweer gezakt nu is ie in het weekend altijd iets hoger..maar kweet het niet meer, hoop is alweer minder aan het worden...nou ga ik me klaarmaken voor me werk xxx mamatje
hey mystik, ik was er idd nog ff. maar niks meer gelezen zijn naar bed gegaan. pfffffffffff ben vet brak... op je vrije dag op tijd je bed uit zo na de tandarts (zenuwen gieren door me lijf) hekel er aan en het word mooi weer dus snel poetsen in huis en op na het bos met de doggie tot later dames
Morgen ! Koeky you're a though koekie Peetje ,ik leef met je mee ! Hoe is het anders nog? Ga verder doen aan de bedden