Hallo Damens, Hoe is het hier. Ik heb een tijdje niet op deze site geweest. Omdat ik het even niet zag zitten allemaal. En ziek geweest. Nu gaat het gelukkig een stuk beter maar ik ben er nog niet. Moet nog veel dingen verwerken.
oke ik begrijp dat je vandaag kan testen maar gisteren op mn verjaardag positief teste!!!:d gefeliciteert!
meide ik ben er vanavond weer moet naar de oogarts met de kleine meid..en vanmiddag naar school.. nog ff leren voor 2 toetsen... geniet van de dag!!
wat een heerlijk weertje... huis bijna schoon. tandarts bezoek was ook goed scheelt weer. @ lovepeet je bent zwanger wanneer test je nog een keer? en met clearblue zou die doen, als ik jou was!!! Ik ga zo ff een ovutest doen zodra ik klaar ben, hopelijk deze maand me ei wel te vinden....
Lovepeet gefeliciteerd! Dat is geweldig nieuws op deze mooie dinsdagochtend! Ik moet nog wachten op de eisprong, misschien ga ik maar eens ovutestjes aanschaffen.
Goeiemorgen! Daar ben ik ook weer eens....ben er de laatste tijd niet veel...komt simpelweg omdat ik het af en toe ook moeilijk vind om te lezen over babydingen enz.. dus dan sla ik af en toe gewoon een dagje over! Leyshena: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad? Lovepeet: is het waar jaa?? Gefeliciteerd meis! Fotooo! Koeky: pff nou gelukkig ben je er nu vanaf! Hopelijk ben je heel snel zwanger!! Hier: gister dacht ik dan eindelijk vet zere boobies te krijgen (heb ik altijd na ei) maar nu vanmorgen is het alweer een stuk minder en zijn mn boobies ook erg zacht ipv opgezwollen. Dat geeft mij natuurlijk weer hoop voor deze maand Zometeen ook bellen naar de HA om af te spreken dat ik de uitslag van het onderzoek weer wil ophalen, net als de vorige keer...heb geen zin in dat gewacht op belletjes als ze toch niet bellen! En nog even over mijn vader voor wie het gevolgd heeft: morgen wordt ie opgenomen en krijgt ie de hele dag overal plakkers zodat ie goed in de gaten gehouden wordt, en dan is het donderdag zo ver. Ik slaap er amper van....goh wat een enorm spannende week is het hier...
heitje ik wil je vader en jullie, voor morgen en donderdag heel veel sterkte toewensen en dat alles goed gaat. sterkte meid dikke knuffel heerlijk de was buiten op de lijn gemaakt zo nu eerst ff eten dan naar het bos
he hallo heitje uhmm kijk mijn onderschrift.. heb vandaag nog cb gedaan wel met streepjes indicator hadden ze niet.. zo raar :S maar geen zinom naar de stad te rijden dus dan maar weer met streepjes en bij de cb zag ik haast het streepje niet.. ! je moest echt super goed kijken is het misschien zo dat cb meet hcg nodig heeft dan de andere testen ik vindt het raar.. mijn hoop is nu weer gelijk wat minder maar ik ben nog neit ongesteld dus ja.. jeetje wat een verhaal van je vader ik hoop datt het goed komt meis sterkte