heerlijk af en toe even bijbeppen met een goede vriendin he? vind ik zo af en toe ook errug nodig... over het verven, ja, nog heel veel... maar dat komt omdat we de hele bovenverdieping hebben verbouwd, dus alle muren en kozijnen moeten opnieuw....maargoed, ik doe het lekker in een rustig tempo hoor... en zo lang zamerhand pak ik steeds een nieuwe muur in het huis, wil eigenlijk alles weer eens lekker fris wit hebben... wonen hier straks 6 jaar en je gaat het wel zien aan je huis he? verder ongi weer bijna de deur uit.. ook errug fijn! nu even naar de bouwmarkt om kleuren uit te zoeken voor de kamer van mijn zoontje! liefs en een fijne dag allemaal!!
ooo...meis, kan me voorstellen dat je wel tegen de muren op kunt klimmen van de wachtstress... ik hoop echt heel erg dat het raak is voor je!!!
Goedemorgen dames ik kom me aanmelden voor maart vanochtend is de ongi echt doorgebroken....wil iemand mij op de lijst zetten op 24 maart???
hey dames, zou even laten weten wat me test zou doen vandaag. test is nega spierwit. en ben nog niet ongi... dus wachten nog af. denk dat ik jullie 1 deze dagen gezelschap kom houden
@Lilalien, knuffel voor jouw. @Esther, ik heb 'm volgende week woensdag. Was het enige plekje. Nu maar hopen dat ik dochterlief ff ergens onder kan brengen. Of die moet mee gaan en met m'n man op de gang wachten. Dit is onze 20e ronde. Jak wat klinkt dat lang. @Charmedknorrie, balen meid. *knuffel* @zomaar1986, balen dat je test wit blijft . Hier een dagje poetsen en poetsen, ow en ga het voorbeeld van Inge volgen straks naar de bouwmarkt ff kijken naar kleuren.
Volgende maande de gang en keuken en dan stoppen we even ermee dan heeft alles zijn degelijke laag gekregen na 3 jaar.
Hoe is het verder nog? Charmed ,knuffel! ZOmaar ,kan het nog denk je?Knuffel ook! Poezel mag nog niet mee naar huis... Vrijdag misschien ,ze zijn hem nu aan't stomen met een soort pulmicort voor dieren. Hij zou opknappen zei de dierenarts want zo laten lijden is niet ons ding. Dus vrijdag hopelijk thuis ,heb mijn moeder gebeld dat ze onze oudste voorbereiden als hij vanavond thuiskomt (mag er gaan spelen in de namiddag)dat zijn beste maatje nog niet thuis is. Heb ook vandaag dik slijmverlies ,dus BD-tijd seffes. Dan lijkt mijn cyclus toch nog idem te lopen ,vrijdag zowieso nog controle maar geeft me ook ergens een geruststellig. Groetjes!
hallo goedemorgen ik ben weer doorgelekt bloed nu heel veel en zag vanmorgen een dik zwart stuk toen ik moest plassen verdr heb ik nergens last van kwa krampen ofzo maar vraag me dan wel af wat dat was..
aaah...nee... jou had ik hier echt niet willen zien met dit bericht... een hele dikke knuffel meis!!!
Een HSG is een baarmoederfoto. Ze zetten een klem op je baarmoedermond en spuiten dan contrastvloeistof naar binnen waarna ze op rontgenfoto's kunnen zien om mijn eileiders en baarmoeder geen verstoppingen hebben. Het voordeel van deze behandeling is dat alles meteen helemaal schoongespoeld is en je de eerste 3 maanden na deze foto extra vruchtbaar bent. Hoop dat de foto verder in orde is en als er een verstopping zit ze deze weg kunnen spoelen met de vloeistof. Heb 2 pijnstillers meegekregen die ik een uur voor de behandeling moet innemen. Spannend dus!
?? niet koeky? ow...ik kreeg naproxen(geloof ik) mee...hogere dosering dan je in de winkel kan krijgen...
neem aan dat dit wel via de huis arts gaat of mag je daar gewoon een afspraak voor maken... hoop dat het gaat helpen bij allen die deze behandeling krijgen
die heb ik idd ook nog liggen. dus als koeky 2 wil hebben dat kan nog. mag je alleen niet gebruiken als je zwanger bent. maja