Wat je kan doen Koeky is in de winkel naprox kopen (bijv van aleve feminax) en er dan 2 innemen ongeveer een uurtje van te voren heb je dezelfde dosis als de naprox die ik mee had gekregen. Had ook gevraagd aan de FA of dat in principe t zelfde was en zij zei van wel. Succes meis! Hopelijk ben je daarna goed vruchtbaar
Okee nee ik heb echt niets gekregen. Ze had gezegt neem maar een paracetamol. Ik neem wel 2 ibuprofen in ofzo of ik ga idd aleve halen ofzo
nah de hsg kan pijn doen...maar je moet je gewoon niet te gespannen houden en niet te zenuwachtig zjin.....des te meer je ontspant des te makkelijker het zal gaan!
Ja ik ga 't gewoon over me heen laten komen. Het moet gewoon even gebeuren en dan weten we iig meer. Gelukkig krijg je wel direct de uitslag.
Ik heb inderdaad oop naproxen meegekregen. Ben ook echt zoooo zenuwachtig. Hoop dat ik me een beetje kan ontspannen, maar dat is toch makkelijker gezegt dan gedaan als iemand met van alles tussen je benen bezig is Laat morgen wel weten hoe het gegaan is!
Lijkt me inderdaad ook moeilijk ontspannen dan. Vind een inwendig onderzoek al vervelend, laat staan dat ze iets bij je gaan doen wat misschien ook nog wel pijn gaat doen!? Wens je heel veel succes morgen Ester! En hoop dat je daarna ook een posi test mag hebben :-D
Meiden ik kan niet meepraten van de hsg maar IK DUIM dat het wat pijnloos mag zijn en een mooi resultaat geeft achteraf
Meiden met een HSG, Succes je moet je idd gewoon zoveel mogelijk proberen te ontpannen, het is geen leuk onderzoek, maar wel een heel belangrijk onderzoek moet je maar denken en als ze dit onderzoek niet hadden had je onder het mes gemoeten om erachter te komen of alles vrij is....(tenminste zo heb ik zitten denken toen ik het moest ondergaan) En heel belangrijk ga niet alleen!!!!!!!!!!!!!!! En vraag gewoon of je mannetje mee naar binnen kan, dat kan best als het goed is hebben ze loodschorten hangen bij de rontgen. Wel zo fijn want dan hoort ook hij het direct van de gyn. En daarna moet hij je goed vertroetelen!
Dank voor alle lieve berichten meiden! Mijn mannetje gaat gelukkig mee morgen en die mag me daarna heerlijk vertroetelen het is ook een belangrijk onderzoek dus ben blij dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren! Ik ga duimen voor een hoop roze deze maand! Liefs esther
laten we het hopen, vriend de 27e jarig maar als zo blijft met me ongi word het ernaar. mits het nu raak is met een verlate ei. denk het niet
@Esther1983, veel succes morgen! @Nieuwe dames.. helaas jullie hier te zien, maar we gaan er weer voor in maart! @Negatieve testers.. pff.. rot is dat hè? Succes met afwachten, hopelijk toch nog wat roze erbij! @All.. hier nog steeds een verstopt hoofd en natuurlijk een beroerde nacht na de wissel van Kramer.. wat een ellende! Stel dat ons beebje vannacht gemaakt is (toch nog maar geklust na het uitzetten van de tv).. vergeet je die datum nooit meer