euhh... een moeder hier die het niet herkend..... heb zelf 6 maanden bv gegeven en daarna was het opperdepop.. daarna geen melk meer gezien! spannend meis..
Ahhh super fijn om te horen!! Soms was je ook behoorlijk gestresst en sip dus het klinkt nu echt een stuk beter, ben blij voor je *geeft aai over Subke-bolletje* Hopelijk ziet je baas hoe goed jij bezig bent geweest in zijn afwezigheid! Misschien gaat ie je dan nog wel wat meer verantwoordelijkheid geven???
en ja, thesis.. nee, ga 't niet redden.. 't zal 2de zit gaan worden denk ik.. (maar blijf er gewoon héél hard voor gaan hoor en dan zullen we wel kijken.. heb er wel terug 'n beetje meer vertrouwen in dat 't me uiteindelijk ook gaat lukken.. ook al duurt 't dan nog 'n paar maanden)
Oke dus als het niet binnenkort lukt kun je alsnog na een paar maanden het afronden, fijn dat die keuze er is! En als jij het nodig hebt, die extra tijd, is daar ook niks mee aan het handje toch! (maar wel goed je best doen he... ja mam)
@Heitje, he meid, hier alles goed. Beetje bekomen van mijn laatste ongi omdat het weer raak was en het weer niet is blijven zitten, gaat best aan je knagen zoiets zeker met mijn leeftijd, anyway........we zitten weer vlak voor mij ei.....dus ga zo ook weer afsluiten....hihihihihi......ff douchen......enne...........je raad het al! Met jou alles goed??? @Subke thanks, ik ga het ff ergens anders vragen...... @Lilalien, temp ziet er weer goed uit en die steken in je lies .......nou ja je weet wel....
oh.. je hebt 't gemerkt? zo lief.. en dankje voor 't aaitje.. doet me goed ja, ben echt gelukkig nu.. en ja, 't is 'n beetje afwachten nu.. wil 't werk eigenlijk niet meer terug geven, dus beetje kijken hoe de baas 't ziet.. heb morgen nog 'n belangrijke zending en die werk ik toch zelf nog af.. mag ie eens proberen met dat uit handen te nemen..
Nou ik had naast me neergelegd dat ik echt niet zwanger was......ben het nl wel weer geweest, maar niet blijven zitten, maar nu dit weer........hmmm.....
nee, das waar.. ben blij met die optie.. ik kan 't volgens mij zelfs nog tot dec rekken.. dus. en ja mam, tuurlijk blijf ik m'n best doen (moet nu eigenlijk ook nog wat productiefs doen, maar vind dat ik ff wat rust verdiend heb) morgen nog eens iets drinken met 'n héél goed maatje en donderdag ga ik verlof nemen (heb nog wat goed te maken tov 't ventje en zoonlief..) die hebben me echt hard moeten missen de voorbije dagen
mmm...misschien dan toch nog een nasleep van die hormonen? tja zeg ook maar wat hoor... wel vervelend dat je lijf je zo bezig houdt he?.. hoop dat je snel blijvend zwanger mag zijn meid!
2 mensen kunnen vastkrijgen aan de telefoon Droogkastje vouwen :ene leeggehaald en was opgevouwd komiek is comisch hoe mijn lichaam weer doet lachwekkend en toch heb er geen vertrouwen in dit keer
is 't weer fout gelopen? dikke knuf hoor.. ik hoop dat 't deze keer wel lukt en ik zou ook eens op internet gaan kijken
Ja het is niet eerlijk he... Maar geef de moed niet op hoor! Het gaat je echt lukken en dan blijft dat beebje gewoon plakken! Met mij is het wel ok....beetje veel spanningen deze week eigenlijk...vanmiddag uitslag gekregen van het zaadonderzoek, morgen wordt mn vader opgenomen in het zkh en donderdag wordt ie geopereerd (aan een vernauwing in zijn halsslagader), én ik zit te wachten op NOD. O ja, én mannetje gaat vanaf zaterdag een week skiën en ik zie er giga tegenop om de hele week alleen te zijn en alleen te moeten slapen (ben echt bang voor inbrekers )
Joepie! En anders gewoon goed aangeven hoe die extra verantwoordelijkheden jou bevielen! Beetje extra vertrouwen winnen, dan komt het helemaal goed!
Dat van de melk had ik vorige maand op't einde maar het kan best zijn ivm.je hormonen die nu anders reageren op je naderend ei (meer specifieke uitleg duw ik je door naar de arts of google). Ik het weten echt niet ik denk weer ongesteld te worden en mocht het raak zijn zou dat gek zijn omdat het anders is dan vorige keer.
is 't ook niet. echt niet.. maar 't is m'n 6de jaar al en ben 't gewoon ook echt beu aan 't worden.; heb ook ons huis helpen rechtzetten tijdens de studies (elke zaterdag en zondagvoormiddag), en dan zwanger, en dan manlief z'n ziekte en dan verhuizen en bevallen en daarbij altijd werken.. MAAR ik wil absoluut niet zagen of klagen.. 't was m'n eigen keuze en ga héééééééééééééééééééééél trots zijn als 't me uiteindelijk gelukt is