whahaha!!! die mannen zullen ermee lachen als daar 'n muis zit.. gniffel.. en wij zouden nogal ogen trekken als dat 'ding' ineens 'piep' zei
Oh nou in mijn fantasie is ie zo licht als een veertje hoor! Ik woeshj hem zo over mn schouder en loop als een bouwvakker de trap op... la la la laaaa boink (oeps daar stootte mrSubs hoofd tegen de muur) iiiiiejjjj deurtje open.....wssshh dekbedje opzij...boff bammm... oh neeee...wiedel diedeledie mr-zo-licht-als-een-veertje strijkt sierlijk neer naast mssSub
zagen en klagen is anders soms wel lekker toch?.. maar inderdaad, je gaat heel erg trots zijn als je het gehaald hebt... en wat ben je dan? welke opleiding heb je dan afgerond?
oh Heitje! ik rol hier zowat de zetel uit van 't lachen ik zie 't al helemaal voor me! maar nu is je probleem nog niet opgelost hè.. van 't alleen slapen..
Haha dat is mooi, als je jezelf maar wel weer ophijst hoor! Welkom trouwens hier! Volgens mij ken ik je nog niet... Hoi ik ben Heitje en ik ben verslaafd aan... ZP! *hallo Heitje*
dan ben ik.. *kijkt heel gewichtig rond, haalt diep adem* een master in de toegepaste economische wetenschappen
Euhhh dan nodig ik je hier toch uit? En dan mag mrSub wel op de logeerkamer..stuk warmer en comfortabeler dan zo'n koude stoel... aan hem de keus....tsss...take it or leave it *maakt hip gebaar met hand*
ja sub, je moet zo'n leesbrilletje nemen, kun je dan heel sjiek overheen kijken..hahaha.. levert echt extra IQ punten op...hihihi
In 1 woord: masterlijk! *bewaart applaus voor later...* (oeps nou heb ik mijn 1-woord-concept verpest)
*gooit laptop in de zetel en spurt naar boven om voor de spiegel te gaan staan oefenen.. komt dan tot de conclusie dat 't er NOG dommer uitziet, spurt terug naar beneden en komt heitje om raad vragen* 'hoe moet dat dan?'