wacht je tot zondag, haal je zaterdag 1 op. weet je ook precies hoelang je zwanger bent. en tja predictor neem ik zelf ook nooit ivm de problemen. cd met indicator bevalt me wel maar doe ik alleen als een zw test posi is.
Okee meid, nou sterkte ermee dan, hoop dat ze je daar wel kunnen helpen (bij voorkeur op meerdere vlakken). Doei doei lieve sammie
anyway nu me ei op komst is. verneem ik weer niks. geen steken en dergelijke. raar lichaam. ene maand stik je van de klachten andere maand verneem je niks. alleen maar goed whahah
Waarom doe je morgen niet even een kv25je, dan weet je het (redelijk) zeker... Dan ben je een dag over je NOD heen en kv is vrij gevoelig. Enne..je hebt al streepjes gehad.. Als je zeker wil weten of het goed gaat moet je gewoon 2 setjes 2v5 kopen, morgen er een doen, dan zaterdag, dan maandag en dan woensdag. Zie je de streepjes donkerder worden (ze hoeven echt niet helemaal donker te zijn) dan bouwt het HCG goed op. En met ochtendurine doen Ik denk dat je 'gewoon' zwanger bent hoor lieverd! Wens het je (en ieder ander hier) van harte toe! Als je nou morgen een streepje hebt, doe jezelf dan een plezier en GENIET! Het is zoiets moois! Echt een wonder waar je lichaam toe in staat is *Knuffel!*
enige waar ik gisteren en vandaag met ei last van heb is scheten laten, de hele dag door, maar geen klachten of wat dan ook, voelde um wel vanmorgen btw
De ovulatietest is niet positief in geen verre van zo moet hij eruit zien foto 1 : Bekijk bijlage 57496
mja wat me nu wel op valt ook altijd bij ongi. dat ik 2x op een dag de grote boodschap doe. niet zo boeiend. aangezien ik normaal 2 tot 3 keer in de week ga
Peetje die is zwanger, lalala peetje die is zwanger, lalala peetje die is zwanger lalalalala Whoohoo! Peetje die is zwanger!
zo bedoelde ik het ook lila, hijmoet wel donker zijn, maar bij mij is hij links van de linker streep heel donker, loopt naar recht iets lichter uit, hoe dichter bij de piek, hoe donkerder, de lichte strepen zijn altijd negatief, die heb ik ook altijd