oh shit ja, en ik moet vanaaf nog een klusje doen, weer vol scheten dan , ach.. hij is wel wat gewend, we wonen in een boerendorp, ruik hier regelmatig koeienlucht, woon hier nou 9 weken, kan er nog niet aan wennen haha
ben ik er weer gaat iedereen weg. twas zo gezellig ma heeft veel te druk om met haar andere dochter op pad te gaan.
anyway ik ga ff weer. snel na de winkel aardappels halen. moet ik dat morgen weer doen. pffff tot straks girls en dan ook met een live test van de ovu
neee.. ik ben niet wezen rennen .. geen zin en durf neit.. ! heb nog een kruidvat test in de kast ik durf hem alleen niet te gebruiken ik durf niet meer te testen bang voor de conclusie dat ik niet zwanger ben ik zit nu op mijn nod dag dus ik wacht gewoon af
ah komop ben jij nou rasechte rotterdamse? misschien heb ik wel vlak bij je gewoond, kom er oorspronkelijk ook vandaan
Ben er ook nog maar mijn oudste is me het bloed onder mijn nagels aan't uithalen... Man deed daarstraks ook erg kl*te alles lijkt tegen te zitten dus ik denk wel dat ik beter even van het forum ed.afstand ga nemen op mijn manier. Meiden hou jullie goed , klussers doe jullie best en testers op roze gaan !