Morgen , bedankt voor jullie hulp ,denken en steun ivm.poezel! Niet goed geslapen ,zie er erg uit met men ogen. Man is nu naar hem toe ,kijken wat en hoe. We hebben het moeilijk ,de oudste al huilend naar school gebracht ,ben er nog neit uit of ik hem laat afscheid nemen (al levend),dood zijnde niet zou te traumatisch zijn. De juf ed.zijn op de hoogte ,kunnen ze hem begeleiden in het rouwproces.
Hallo Appie.. Allereerst vreselijk dat je een vmk hebt gehad. Ik heb zelf geen ervaring ermee, maar lijkt me moeilijk om zoiets te maken. Hoop voor je dat je snel weer ongesteld word (of juist niet.........maar net hoe je het bekijkt) In ieder geval sterkte en heeel veel succes!
Kan me voorstellen dat je niet goed hebt geslapen. Het is ook heel erg moeilijk! Heel veel sterkte ermee....
goofy al getest dan? ooooh spannend,aan je kwaaltjes te lzen,zit het er miss wel aan te komen! mamaloe..nee ik heb ook net m'n ei gehad of komt nog,heb nu vandaag een zware buik(net alsof ik m'n eigen helemaal vol heb gegeten,dus wie weet is hij er nu al!en dan duurt het nog 2 weken eer ik kan testen.jij al over een weekje,voel jij al wat? lililien....sterkte meid,het zal nog wel een zware dag/week worden!we horen wel hoe het gegaan is! welkom appie..balen he die mk...je hoort idd vaker dat mensen onverwachts zwnger raken,en als het daarna mis gaat,dat die er daarna toch voor gaan.nou s6 meis,hopelijk hoeft het niet lang te duren voor een rose streep!
Hoi! Lilalien: veel sterkte gewenst! Niet leuk voor jou en je kinderen. Maar voor poezel is dit vast de beste keuze. Zomaar: hopelijk een posi testje in je handen? Goeiemorgen MamaNienke! Ook voor mij is het een vreemde dag vandaag. Net ons kleinste katje naar de dierenarts gebracht voor sterilesatie. Ik vond het erg omdat ik zelf zwanger wil worden en dan ontzeg ik dat aan ons katje. Anderzijds, ze was héél erg krols en had er echt last van, ze loopt vaak buiten en de poezenpil zorgt ook alleen voor nare bijwerkingen. Mijn andere kat is ook gestereliseerd omdat ze van een asiel komt en daar wordt dat systematisch gedaan. Ons oudste katje snapt het nu niet helemaal dat ze alleen thuis is. Vandaag zou mijn 'innesteldag' zijn maar 'k heb echt het gevoel dat het niet voor deze maand zal zijn. Nuja, je weet maar nooit. Pendelen: AstridDi: zwanger in April van een Jongen
@ Lilalien; Heel veel sterkte met het poesje, wat een enorm moeilijke beslissing! @ nieuwe dames; welkom helaas. Mag deze maand maar vol roze zitten! @ Goofy; klinkt spannend! wanneer mag je testen? @ allen, bijna maart dames! test tijd! Allen bedankt voor de steun, ik ben erg benieuwd vanmiddag of alles goed is. Ben op van de zenuwen dus echt veel werk komt er niet uit mijn handjes manlief komt me om 15.00 halen en om 15.35 heb ik de HSG. Liefs esther
hey nog geen ongi en heb nog niet weer getest. heb ze niet in huis. twijfelde net om wat te bestellen. maar ben bang dat het gewoon nega word weer
Ok, ja dan kan je niet testen natuurlijk. Maar wel spannend hoor. Al wel 2 dagen overtijd dus zou zomaar kunnen dan. Waarom denk je zelf dat je ongi word dan? Of voelt dat zo?
voel helemaal niks. maar ben in december ook 5 dagen overtijd geweest en toen ongi geworden * heb al testen besteld *
dat is altijd ..zo maar kop op !!.. he sjudith ook uit rotterdam gezellig is een keer iemand uit de buurt
oo dat moet een kennis van mij ook doen volgende maand dat doen ze aleen als je lang bezig bent toch?
Klopt inderdaad. Na een jaar wordt je pas geholpen in het ziekenhuis. Je kunt er ook echt alleen heen op verwijziging van de huisarts en er gaan nog andere onderzoeken aan vooraf.