Je veter zit los.......................1 april Ik ben zwanger.........................en dat zonder gekheid
Hihi lekker stiekem heeft ook zo zijn voordelen! Maar het vertellen goh even leuk denk ik Begin je al buik te krijgen (foto!)
Sammie ,dank je voor je bezorgdheid maar ik heb al een paar dagen getest en ook na de miskraam en die waren negatief deze geeft echt wel positief aan en zo voel ik me ook. Kon het gisteren niet geloven ,ben zo moe ,honger ne zin in friet ,emo ,misselijk na eten pannekoekjes op de avond en dan toch getest om 23 uur met erg geconcentreerde urine en kwam direct na 3 minuten een licht zeerlicht lijntje ,man zag hem ook. Deze morgen direct na 1 minuut ,heb foto's getrokken toen hij doorliep... En deze is een andere van wondfo (zie album) Groetjes
Ja hoor, en het wordt niet (meer) van ons verwacht denk ik dus daarom nog ff lekker voor mezelf houden, hihi, en buik heb ik al van mezelf, dus op dat gebied valt het niet echt op, men zal eerder denken dat ik teveel heb zitten snaaien, hihi, maar draag nu een positiebroek en dat zit toch net eventjes lekkerder hoor, hij is nog wel te groot maar daar groei ik wel in, shirts gaan nog prima, scheelt als je van jezelf al een F-cup hebt dan camofleer je eea veel meer.
dan is het wel handig he rimar een grote cup heb zelf ook een behoorlijke (H) en ze zullen het daarom ook bij mij niet zo gauw zien als ik zwanger ben. hopelijk morgen een goede test spannend!!!
ivm.cupmaten (F) en wat zwaarder zijn van postuur ,het is geen makkie maar ben wel heel wat kwijt ,ik zweef nu in mijn kledij dus ik kan ze weer gaan opvullen
zien ze je eerste nieuwere kleding dragen en dan opeens weer het oude zullen ze ook wel vragen "ben je aangekomen???" en zolang ik dan nog geen 12 weken ben zeg ik ja hahahahah
Lilalien, wat lees ik nu?! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD! Jippie! *doet vreugdedansje* Lekker gaan genieten
Nee en dat scheelt nu wel hoor, krijg nagenoeg nog geen vreemde blikken en vragende ogen. Ga je morgenvroege testen?
hahah ik heb zelf 95 E .. dus ik ken jullie probleem maar goed ik krijg vragen waarom ik geen cb digid doe.. met wel zwanger niet zwanger. omdat ik eigenlijk zoiets heb van ik heb allemaal vage strepen waarom zou ik dan nu een cb halen met wel zwanger niet zwanger.. ik kan toch niet dan zwanger krijgen want ik heb allemaal vage strepen . als ik posi zou kunnen testen met cb digid dan moeten er toch wel knal strepen vanaf komenofniet
ja goed excuus, ik heb gelukkig een paar tunieken die heel goed draagbaar zijn bij een zwangerschap, dus laat maar komen hoor
Jaa baal er wel van en ben druk bezig om weer af te vallen, ahum maar niet heus maar dat is van latere zorg
Ik heb bewust pas een week later met de cb met indicator getest (beide keren trouwens), ook mede daarom, en omdat die test nogal duur is en ik toch wel zekerheid wilde hebben, eerst met kv 2v5 positief getest met een paar dagen er tussen en later de cb