Rimar, ik vind het slim hoor, te wachten met vertellen. Ben het helemaal met je eens. Helaas weet je na de eerste echo ook niet alles met zekerheid: ik had met mijn tweede zwangerschap, vlak voor kerst '09, een echo met 10 wkn en toen was alles goed, kloppend hartje, alles er op en er aan (uitgebreid gefeliciteerd door de verloskundige...), en twee weken later nog een echo en toen was het babytje overleden. Ik schrijf dit absoluut niet om mensen bang te maken, want gelukkig gaat het in veruit de meeste gevallen nog altijd gewoon goed!! Maar helaas heb je geen garanties. Wachten met vertellen is dus best slim, want het is helemaal niet leuk om aan iedereen te moeten vertellen dat het mis is gegaan, weet ik nu uit ervaring. Het is echt niet voor niets, dat men zegt dat je je voor 12 weken nog niet rijk moet rekenen. Zucht, zo jammer dat het fout is gelopen. Ik hoop zo dat ik snel weer zwanger mag raken!
Hoi mensen, hier een trillende meid. Ik vond dat ik rond 5 maart maar zo licht mijn regels had... ach, voor volgende maand dan maar, dacht ik... Maar nu voelde ik me ZO raar, net een bad genomen en echt overal puistjes... Toch maar een testje gedaan vandaag, kan geen kwaad dacht ik Wat blijkt.... Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt héél duidelijk te zien
Ja zo heeft de vk het mij ook uitgelegd, kon dus kiezen of met 10 weken of met 12/13 weken, heb voor het laatste gekozen, mede daardoor, maar zit wel op hete kolen hoor, ben zo benieuwd of alles goed zit van binnen met alles erop en eraan. Maar manlief kan nu ook mee, we zijn beiden vrij die dag, dus dat vind ik wel zo leuk. Weet helemaal niet wat me te wachten staat dus vind het reuze spannend allemaal
Daarom, ik heb bij de kv 2 doosjes 2v5 en 1 cb met indicator gehaald, en ik heb nog 1 kv test over, die ga ik 30 maart doen voordat we voor onze echo gaan
Nou daarom hoef je niet gelijk verdrietig te worden, omdat ik iets tegen iemand zeg terwijl jij op dat moment niet zichtbaar bent voor mij
JIJ OOK???? WAUW!!! Gefeliciteerd..... Ik ben er ffies niet en hoppa......zal ik dan nog maar ffies wegblijven in het kader van meer roze
nee goofychick je blijft hier ook gewoon voor de gezelligheid mag ik hopen, het is de laatste tijd zo stilletjes allemaal
Geintje...niet meteen zo serieus hoor Ik kwam ff kijken of ik nog "oude" dinnetjes tegenkwam, maar die zijn er nog maar weinig. Word mss toch tijd om nieuwe te maken?