hi dames, nou, voor zover ik een beetje hoop had zwanger te zijn, is die nu voorbij. Gisteren kondigde de menstruatie zich met een knal aan. Had al een jaar niet meer zoveel pijn gehad, net nu de A;eve Feminax op was. Heb dus de halve nacht wakker gelegen en liggen zuchten en steunen en draaien van de pijn. Bah. Verlies ook heel veel meer bloed dan normaal en had eigenlijk verwacht vrijdag ongesteld te worden. Begrijp er nu niks meer van. Deze maand zou ik samenlevingstest hebben, maar mijn vriend en ik zijn net allebei (zonder elkaar) die week in het buitenland. Deze maand dus ook geen baby.....
Hallo je kent me toch? Ik en serieus Nee dat klopt, maar er komen regelmatig nieuwe meiden bij hoor, vind ik ook helemaal niet erg, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
nie tte vroeg juigen aub .. @ rimar ik ga mijn banner weghalen en ik wacht gewoon op mijn ongi nu niets meer te zien op mijn kruidvat 2 v 5 euro test.. ! weg streepje !! ik trek dit echt niet meer
Ah nee meid, is het een vmk oid geworden dan? Wat #$#%#$% voor je, dat is niet leuk. Hele dikke knuffel voor jou
Ah Peet das balen! Ik snap dat je heen en weer geslingerd wordt tussen allerlei emoties, wel...niet....wel...niet. Ik hoop dat jouw hcg nog schommelt en dat het toch goed zit, anders trekken we je er hier wel doorheen. Wanneer was je nod? En verlies je bloed? Wanneer had je posi getest? Sorry een hoop vragen maar ik probeer me een beeld te vormen.
Dank u en Mystik jij ook genioeten doe ik ik glunder en dan net erna komt mijn moeder ff langs deuh (hoop maar dat ze niets kon aflezen van men gezicht)
Dat kan ik me heel goed voorstellen, helemaal als je je er in feite al bij neergelegd heb weer een ronde verder te zijn. Is wel een leuk cadeautje hoor, wat zij je man/vriend/partner er van?
Heb ook 2 digi's , 1 gewone, 3 kvtesten en denk 5 wondfo's liggen De digi doe ik maandag of dinsdag. Ik doe zaterdag een kvtestje Men kvtestje heb ik ook in de album gezet van gisteren (niet de foute van dinsdag)en in negatief zien we hem nu ook en zo ook dus ik geloof er nu wel zeker in.