Alvast een dikke knuffel maar ik zou nog niet wanhopen! Even bloedtest is misschien de beste oplossing anders zit je alleen maar in een tweestrijd... makkelijk gezegd, ik weet het...
hee allen Help me ff: meerdere hebben een foto geplaats en staat er zie album. Hoe inhemelsnaam kom ik daar? Ik zie ze echt niet haha. Hier wederom een negatieve test. zal mijn ei toch later zijn geweest dan ik voelde. morgen mijn NOD ( bij 29 dgn cyclus) Heb al hele week wisselend misselijkheid en raarongiachtig gevoel onder in de buik. Maar nu helemaal niet meer. Raar lijf
Ik ben dr weer, het is hier boven het vriespunt, net scheen de zon nog, maar het mag van mij wel voorjaar worden hoor, ben er echt aan toe.
het fotoalbum kan je openstellen voor iedereen, alleen leden, alleen contacten dus misschien dat hun album niet voor alleen leden openstaan.
Ik hoop toch echt geen regen of sneeuw oid, schijnt vanaf morgen helemaal weer een natte boel te gaan worden bleeeeeeeeeeeehhh ik wil gewoon droog voorjaarsweer hebben
mijn ene baas is zo'n chaoot, zit ie in de auto moet ie van alles kwijt aan en bij mij, aaaaaaaaaaarrrccchh en ik kom al om in het werk, krijg het een niet eens af hierdoor, zucht
ja hoop dat ie het even volhoudt want ik heb gewoon even afleiding nodig. zit helemaal niet in me element vandaag en waarom??? geen idee.