oke kennis van mij ook 19 mnd bezig had 2 keer een samenlevingstest gedaan maar bleek nie samen te leven... Het zaad was wel goed dus nu tussen de 7 en 12 moet ze weer terrug voor die foto en echo
Gisteren zweette ik enorm en de hele tijd opvliegers leek het wel. Kan dat iets te maken hebben met eisprong ofzo??
Hallo dames, ik kom me ook melden hier! heb net getest en negatief, dus wachten tot ik ongesteld word en op naar ronde 2!
Hallo MammaC... Hij kan nog positief worden toch? Omdat bij je banner staat over 2 dagen kan ik testen?
Heb geen idee van die opvliegers ,ben altijd misselijk en chagi rond men ei.Maar hier nog geen ei te bespreuren MamaC ,alles kan nog hoor! Man was bij poes geweest ,hij 'lijkt'beter dan gisteren... wat moet ik nog geloven?Morgen voor we naar de gynè gaan even langsgaan. Esther ,hopelijk is je hsg goed gegaan! Hoe is het verder nog?
Ja, het zou kunnen, maar ik heb zelf het gevoel van niet. Heb ook buikpijn/ ongipijn (hoewel ik dat ook had toen ik zwanger was van mijn 1e)
Ja he meid ,maar nog geen ei te zien hoor ,morgen nakijkwerk voor de gynècoloog ,ben benieuwd. Het is een vrij rustige en straight to the point man ,zoals het moet. We vrijen om de 2 dagen als we kunnen en is het niet dan is het niet ,we zien wel. Voel wat kloppingen en steekjes in men liezen ,wil een positieve ovulatietest zien met die van wondfo want anders denk ik terug naar sensitest over te gaan. Hoe voel jij je nog?
hier even een berichtje van mij, aan mijn banner te zien as weekend weer aan de klus! heb bewust geen ovutesten in huis gehaald, wil gewoon klussen als we zin hebben en er eigenlijk niet teveel mee bezig zijn, als is dat erg moeilijk, kom namleijk toch altijd weer op deze site terecht, haha. meiden succes allemaal met klussen voor degene die hun eisprong binnenkort verwachten! xxx
Zit je nu op schema zoals je verwacht had of loopt het verder uit kwa dagen? en geen bloed...je weet het è!
het loopt uit...nog verder dan ik dacht...maar ik zie wel...en nee heb geen hoop hoor, word echt ongi..voel gewoon mijn buik werken!!
Deze maand weet ik het helaas niet helemaal zeker maar ik ga voor 2 of 4 maart. Heb wel wat klachtjes maar dat kunnen net zo goed inbeeldingsklachten zijn. Ik duim met jullie mee, maar oh wat ben ik vreselijk slecht in wachten.
Hoi meiden, ik heb alleen nog maar in het begin van het topic gepost geloof ik Hier is zondag of maandag ei geweest.. en ik krijg altijd 9 of 10 dagen erna al bruinverlies, dus het komt weer erg dichtbij. Ik hoop zoooo dat ik in elk geval eens aan testen toe kom.. ook al gaat ie dan negatief zijn, maar ik haal die gekke 14 dagen nooit dus testen is niet bepaald nodig Ronde 6 hier voor het echie, mag van mij nu ook best wel eens gebeuren hoor.. Maar ik ben er weer bang voor eigenlijk. Snap niet waar die negativiteit wat dat betreft vandaan komt.. gewoon gevoel dat t nooit gaat lukken, en ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een baby'tje in mn buik zal hebben of zal mogen opvoeden. En dat is geen depri gevoel hoor maar gewoon het is TE onwerkelijk dat het ooit raak zou zijn ofzo Heb altijd al mama willen worden en nu het zo dichtbij komt is het eng dat die wens zo enorm groot is.
Hallo Lief, Ik herken je gevoel wel; dat je altijd mama wil worden en nu het zo dichtbij komt is het eng dat die wens zo enorm groot is. Vorige maand was ik zwanger en heb een vmk gehad. Zwanger worden was ik nog helemaal niet mee bezig (door condoom heen). Het was zo en het vloog me eerst helemaal aan; ik dacht hoe moet dit en kan ik dit wel? Hoe gaat een bevalling dan...er vloog vanalles door mij heen en mijn vriend vroeg ook vanalles. Een paar minuten huppelde ik van blijdschap door het huis heen dat ik zwanger was. Ik denk altijd maar zo; alles komt uiteindelijk wel op zijn pootjes terrecht. Wil het niet zoals het moet, moet het maar zoals het wil... Iedereen succes hier met klussen....ik denk dat mijn eisprong nu aan de gang is, plop gevoel in mijn onderbuik links Vanavond ook nog maar even klussen
Hoi Meiden ik sta weer op dag 1 kom even niet zo veel hier, kan het even niet maar wilde jullie even op de hoogte brengen
Woensdag mijn nod. Toch wel spannend. Mijn lichaam doet raar en soms heb je 1000 vragen, gelukkig kan ik hier veel lezen.