ikke enorm!! mannetje....tsjah..ik zeg dan weet je wat je vanavond meot doen he...naja doen....ik zeg je moet niets he...als je te moe bent dan kijken we morgen wel.. zegt ie we zien wel.....pfft voelde me ff op mijn (denkbeeldige) pik getrapt dcoor zo een antword.....ach.....hij draait wel bij denk ik. Al eerder ook, ik vroeg hem...wat als er 2 eitjes zitten en die springen...dan kan het een tweelingworden...hoe denk je daar over? Zegt ie...weet nie....en dan is het stil.... Ikke dus doorvragen...heb je daar nooit over na gedacht, wil je wel 2 kindjes erbij....zegt ie heel nuchter....eerst echo zien en dan zien we wel... zucht...mannen en hun nucherheid...gelukkig heb ik het forum hahahaha
Een klusmarathon, straks spreken ze ook nog een zelfde tijdstip af, maar dat werkt niet hoor, heb dat ook eens geprobeerd met subke, maar haar man gooide roet in het eten, ofwel voetbal op tv
Hee meiden ik ga ervan door hoor, wens iedereen een fijne (klus)avond en tot morgen allemaal, doei doei
mannen idd zo droog op zijn tijd. wil je of wil je niet. hier soms het zelfde. zeg ook weleens als over half jaar neit raak is ga je ma na ome dokter... pfff dacht het niet. schaam schaam zodra de vrouwen maar gaan....
@zomaar heb zo een idee dat ik op ongeveer dag 12 me ei heb gehad.. mn buurvrouw had de 10e eerste dag laatste ongi 14e moest ze naar de gynecoloog was de ei al geweeest!! en nu teste ze dinsdag zwanger terwijl ze altijd een cyclus van 32 heeft!!! dus ze moest eigenlijk de 15 ongi worden zo vreemd ze snapt er niks van... alles kan!! dat geeft me wel hooop ik heb hier een test liggen vandaar testdrang ahhaha
die mannen ,die van mij ook deze morgen... Ik kroop terug in bed was 6u30 en ik zo dag papaatje en hij aja ik ja ok ,snurk snurk.... Daarstraks hij zo je loopt te glunderen en wolkjes onder je voeten erna was het van als dat maar lang geheim kan blijven **Dus gaan met die banaan vanaaf!!**
meid je moet je niet gek laten en blijven maken, blijf kalm want het gaat alleen aafrechts werken... probeer anders ovu testen doe ik deze ronde ook weer... maar nog niks gespot. je komt namelijk heel onzeker over. niet verkeerd bedoelt maar die indruk krijg ik. gewoon relaxt blijven
je bent gewoon ongi geweest .vertrouw je het neit kun je altijd testen. vind wel dat je je helemaal crazy laat maken vandaar die onzekerheid. bedoel het echt niet verkeerd. maar luister naar jezelf...
mag je blij om zijn hier wel. mag alleen feyenoord zien en holland. anders illegaal op internet hwhaaha. stom voetbal...
Wij kijken alleen als nederland moet voetballen met het EK of WK...en dan gaat het meer om de sfeer eromheen hihi Heb vroeger wat te vaak voetbal gezien...mijn vader moest ook alles zien