ik niet ff na twaalf weg. heb nu anderhalf uur gwacht na mijn laatste plas kan ik nu ook ovutest doen aangezien die vanmorgen ff miss ging. heb alleen een bekertje choc gehad voor die anderhalf uur
anyway jullie hebben internet en ik niet. moet stomme koeken vullen en dippen in choc en beetje poetsen. als het wil met me rug. en dan morgen weer om kwart voor 6 uit bed bah bah bah
haha Rimar ,waar zit ik dan achter heel de hoop Meiden ga even hier met man en dochter bankhangen beetje knoefelen
ik zit op de bank met lappie. en hond loopt me gigantisch uit te dagen met een speeltje whahaha... is uitgeslapen denk ik
daar ben ik ook na op zoek. maar is niet voor het oprapen hiero zucht zucht. de bovenbuurman komt wel weer wel gezellig. en geen baas/ niemand om me heen. scheelt dat ik in 2 filialen werk.
nee hoor hebben al gelopen. zijn kussen gewassen. straks nog eind lopen. normaal slaapt ie de hele dag.... en s'avonds actief...
hey dames o wat voel ik me rottttttttttttt mn buurvrouw had de bloeduistslag net binnne en ze is defenitief zwanger.... pff hier zijn we gisteren weer aan de klus geweest 2 dgn achter mekaar (of dat nou zo goed is weet ik ook nie) maar we gaan lekkr door hoor
beest kun je op af stand uit lopen dagen hij rent wel whahaha. vanavond na eten ff halfuurtje lopen en dan voor het slapen gaan ook ff. beetje spelen klaar weer. whaha.
hey wij hadden ook al 2 dagen geklust gister niet vanwege ruzie en nog.... had gelezen dat de zaadjes elke 24uur vernieuwen dus geen probleem lijkt mij. ga zo een ovutest doen kijken of er wat te zien is. gister weinigg