hoe bedoel je ik voel me rotttt en gefeliciteerd voor je buurvrouw, en nu jullie nog, wie weet steekt ze jullie wel aan ermee
heyyyy jaa vandaag is mn vruchtbaarste dag maar ik weet niet of we dan gaan klussen vandaag... waar hadje dat gelezen dan? interresant..ik dacht dat zaadjes 48uur tot een paar dage blijven leven.. is het dan niet zo dat er nig iets achterblijf van de vorige dag? jaa doe de ovutest ff ben benieuwd kiss
ze blijven idd zolang leven kan zelfs 7 dagen zijn. maar bedoel dat de man ze elke 24 uur ververst daar beneden. mee dat dit ook via nod een keer na boven is gekomen haha meid niet zo onzeker zijn he. luiser naar je eigen lichaam en niet teveel na anderen
nou ik voelme rot omdat ik niet zwange ben...en nog niet kan testen ik gun het haar van harte hoor na 20 mnd bezig te zijn geweest..daar nie van maar in mijn omgeving zijn er nu 5 zwanger en dan denk ik van waneer ben ik aan de beurt
oke dus kan gewooon elke dag klusse hopelijk wil die wel vanavond anders vind ik het wel klote eerlijk gezegd..dan heb ik weer verkeerd geklust pff wel een gedoe eerlijk gezegd om alles zo bij te houde vindje nie waneer gaje die ovu test doen:d
tja rond de ei doen wij het meestal ook dagelijks. vorige maand was ie later. hoop hem nu met ovutesten te spotten mja zie hieronder
Als jullie gisteren nog geklust hebben en je ei springt vandaag dan is alles nog mogelijk hoor, en anders voor de zekerheid en voor de lol morgenavond nog een keertje gaan klussen. En die zaadcelllen liggen nu gewoon op de loer dat je eitje gaat springen meid.
Dat soort gevoelens hebben hier veel meer vrouwen hoor, is op zich ook wel logisch, iedereen wil hier eigenlijk hetzelfde alleen lukt het bij de een wat eerder dan de ander, het heeft bij mij ook 2 jaar geduurd. Kop op meid, het komt wel goed hoor
anyway klus wel ff een paar dagen door en niet vanuit je banner gaat dat je eisprong is. heb nu ook al dat me ei paar dagen te laat is en dat zou zonde zijn. wij klussen ook, ook al is ie nog niet gespot zucht. denk da ie weer later is
morgen dames hier gaat alles wel goed hoor ! ik heb 12 uur geslapen dat is echt niet iets voor mij ik heb nergens last van geen bukkpijn wel een beetje misselijk van het kraanwater of koekje wat ik op heb verder nu 2 dagen overtijd en hoe is het hier
wel vreemd zie hieronder. 1 dag niks. ander dag duidelijke streepje, volgende dag iets minder en nu helemaal niks denk weer later. zal ff voedsel na binnen schuiven
@ leyshena .. balen is dat he ik ken het gevoel wel een beetje 9 maanden geleden hoorde ik dat een vriendin zwanger was en is een week geleden bevallen van een prachtige dochter ik ben heel blij voor haar maar toch gemengde gevoelens zei was pas 2 maanden bezig
Hey daar ben ik ook weer ff Hebben gister niet geklust...omdat meneer andere dingen leuker vond!! Dus ik ben er nu van overtuigd dat ik mijn ei voorbij ben...want de temp is alweer omhoog gegaan... *BAALT*BAALT*BAALT*BAALT*