nou die van mij knalde keihard positief om 16uur 's middags toen der tijd... dus dat zegt niks en dat was ook cb digi
Het varieert nogal, ik zou zowiezo je langste cyclus aanhouden en 1 dag daarna nogmaals testen als je niet ongi geworden bent
oeps, broeivoeten, dat is zeker niet leuk, weer er alles van, gelukkig heb ik lage laarzen aan, kan dr dan iets gemakkelijker bij
Helioform laarzen hebben XXXL schacht zijn wel iets duurder, maar daar passen zelfs mijn racekuiten in
Hee Loran, ja ondanks de hele dag licht misselijk gevoel best wel goed, en hoe is het nu met jou??? Nog last van harde buiken?
ik ben er weer Ja bijna 30 weken, klopt.. Tijd gata snel. Off. ging mijn verlof 2 April in. Maar ben al vanaf jan. thuis, ziektewet. Mag niet meer werken tot aan mijn verlof. En 12 Augustus begin ik pas weer (wel lekker ), al duurt het wel erg lang hoor. Harde buiken blijven hier continu.. worden door de bedrust niet meer, dus dat scheelt weer. Ben ook benieuwd wat ze gaan doen woensdag bij de VK. rimar alweer 10 weken, gaat ook al zo snel BB10, hoe is het met jou??
Denk niet dat ik nog 10 weken zo loop, om eerlijk te zijn. Denk dat ik dan helemaal uitgeput ben tegen die tijd. Mag vanaf week 37 wel komen Tijd kruipt langzam voorbij, alleen de weken niet. Lijkt zo kort dat ik een test had gedaan..
Hallo, Bedankt voor reactie. Mijn langste cyclus is 34 dagen. Dit zou betekenen dat ik wel een erg vroege ei heb gehad of niet? 25e eisprong 18e is dan NOD op basis van 34 cyclus 21 dagen van eisprong tot aan menstruatie/zwangerschap? Kan dit? Volgensmij moet ik mijzelf maar uit de waan gaan halen dan
Ohhhh, dat moet je me voordien ff van info voorzien hoor van je werk, heb nu nog alle opties open maar moet straks wel beslissen wie/wat/waar ik neem qua kraamzorg enzo. Ik voel me op dat gebied nog echt zo groen als gras, dus alle hulp is welkom op dat gebied, en aangezien jij heel dicht bij het vuur zit............. Ben blij voor je dat je harde buiken niet erger worden. Woensdag naar de vk, spannend. Ik heb inmiddels de 1e intake gehad, heb op 30 maart de 2e, en 's ochtends ga ik naar het Delfzicht voor de eerste echo, dus ben heel erg benieuwd.
Appie.. je kan een langere LF hebben. Ik dacht destijds ook dat ik overtijd was, bleek 6 dagen te vroeg getest te hebben destijds (ondanks 2 maanden 28dagen gehad te hebben).