Klopt zoon kwam na 5 dagen geleden sex dochter elke dag rond de eisprong en deze komt er van de dag ervoor ,zelf en net erna
Kijk dat is mooi geregeld zo, spannend hoor lijkt me dat voor haar. Maar gelukkig dat je er nog bent, ik ben er inmiddels ook weer, lekker gegeten. En dank je voor je uitleg, zal denk ik de 30ste overleggen met de vk wat haar ervaringen enzo zijn en wat zij adviseert. Ik wil wel proberen om bv te gaan geven maar heb geen idee hoe en of me dit zal gaan lukken. Maar het lijkt me helemaal geweldig om dit te mogen gaan doen.
hai lilalien sorry hadje nog nie gefeliciteerd tgaat ook allemaal zo snel hier op zp hihi:d ja idd ik heb precies op dag 13 en 14 na mn ongi geklust en dan nu ook op dag 17 en 18:d stel dat ik nu zwanger ben dan ben ik uitgerekend op 4 december de verjaardag van mn dochtertje en dat zou dus erg leuk zijn ik heb nu wel buikkramp ben misselijk van de koffie en voel warm aan pff ja hoeveel dagen had jij getest?:d
Dat kan gebeuren hoor, heb zostraks ff lekker weer eens met Loran kunnen kletsen, was ook best lang geleden, dus errug leuk
jaja, ben er nog rimar Wil ook proberen om bv. te geven. heb me aangemeld voor een BSP (borstvoedingsservicepakket). weet dat Menzis dit nl. helemaal vergoed en de slaagingspercentage voor de borstvoeding is vrij hoog (lactatiekundie helpen je er ook bij).
Hey ,is niet erg hoor.... Ik heb getest de dinsdag was negatief 10 dpo woensdag zeeeeeer licht positief op de avond 11 dpo donderdag positief licht 12 dpo vandaag duidelijk positief 13 dpo MAAR ik zeg je de gyne zegt zelf pas op 15 dagen NA je eisprong te testen (mijn oortjes zijn zo niet luister gezind mede mijn voorhistories wilde ik toch zien dat men hcg stijgende is)