jaa nu zit je nog niet op dag 15 dus hihi maarja hij word steeds duidelijker dus ist wel goed denk ik ik weet dus nie precies waneer mn ei komt echt baleeee maarja daarom ook geklust op dag 13 en 14 na mn ongi en gister en eergister weer misschien morgen weer dan alst dan nie te laat is hihi ik hoorde weleens dat je op de dag van je ei telaat zou kunne zijn... Maar dan maar hope dat de zaadjes van gistere nog leven hihi word zo onzeker altijd rond deze dagen
dames kom ik met een cb thuis ! voor dat ik weg ging had ik ff geplast.. roze verlies.. ! ging ik net naar de wc.. donker bloed. ! mijn hoop is weg !!
Lovepeet.. Hoop dat je alsnog posi test. Herken je onzekerheid. Had aan het begin van deze zwangerschap ook rood/roze vervlies (ook veel), en toch bijna 30 weken zwanger! Heeft tot week 6/7 aangehouden.
loran echt waar oke het kan dus nog .. ! mooi zo . maar ookal geloof ik er niet meer in .. bloed is bij miij moed weg
pff.. verveel me.. ben moe, maar wil niet liggen (slaap anders vannacht niet ben ik bang). Wil wel even wat kleine boodschappen doen, maar om mij om te kleden, weer geen zin en energie in. pff..
mijn man komt altijd met zo'n karweitjes af bij mij van doe jij maar... Had deze morgen echt geen zin erin...ik zei over 8 maand kun je andermans poep opvegen Zijn reactie :nou jij ook ,jij bent er toch meer dan mij
o die is van vandaag ja ik zie hem hoor :d pff hopelijk ik ook deze maand hadje echt regelmatig geklust deze maand