Rimar ,vind het knap dat je aan borstvoeding geven denkt *is echt iets moois en ter info daarmee verloochen ik geen flesvoeding*
Ja het lijkt met helemaal geweldig om op deze manier met je kind bezig te zijn, maar het moet wel willen uiteraard, maar ik wil het zeker gaan proberen. Al hoop ik dat mijn tepels niet zo pijnlijk zijn als nu, daar hoeft manlief maar naar te wijzen..............die zijn voorlopig voor hem offlimits
ohoh, en anders zit je aan een additioneel toetsenbord vast voor aan de laptop, of zon hypermoderne dat je op de tafel kunt typen, hihi, maar die dingen zijn nu nog niet te betalen denk ik
kruig de *&$#(&$(**#($&*(&#@$& staat dat klere boekje inbeeld nu een uur wachten totdat ik hem opnieuw kan doen !.. ' teveel urine gebruikt ofzo humm haal ik die eruit staat er wel een heeeeeeel licht blauw streepje .. maja deze is niet goe dhaha nu nog een uurtje wachten echt dom !
als me laptop versleten is, kan ik verder op me gloednieuwe pc, waar ik uberhaubt pas 1 keer opgezeten heb
Dat is nog eens zonde zeg. We hebben thuis een pc en that's it, vind het wel prima zo, maar wie weet ooit............