Hee ik moet gaan. Lovepeet heeeeel veeel knuffels Neem maar een lekker kopje Thee en een grooooot stuk chocola.
Oh heerlijk meis, kan ik me helemaal goed voorstellen hoor!!!!!!!!!! Zelf denk ik dat ik bij een evt zwangerschap deze rond ook best onzeker ben. We gaan het hopelijk meemaken. Geniet ervan, en PROBEER, wat ooooo zoooo moeilijk is om de voorgeschiedenis nou lekker achter je te laten..... Knuff en als je genoeg Hcg hebt, stuur ff wat door!
Lieverd toch....knuff!!! Je hebt iid een vmk gehad zoals Rimar zegt. Positief is positief! Knuff knuff knuff.
Hier wilde ik net een test doen voor mijn ei, had mijn zoontje net zichzelf helemaal onder gepoept, kinderstoel eronder, rompertje tot zijn nek.......in badkamer gezet, deur dicht, spullen pakken,daar uitgekleed en schoongemaakt en in bad gezet.....mennnnn.........testen ging dus ook ff mis want het potje viel in de pot........AHHHHH.....
Morgen naar 1e verjaardag van vrienden van ons......ze zijn ONGEPLAND zwanger van de tweede (dit wist ik al) maar vind het zo oneerlijk......daar kan ik maar slecht tegen, er zijn zoveel die er alles voor doen tot de MMM......anyway....
Lila en alle anderen... ik gun het jullie zo!!!! Hier vandaag de gyn gebeld waarom ik nog niet ongi ben. Dag 43 na de curretage. Iemand ervaring met veel slijmverlies??? 3 dagen lang Denk zelf dat het mijn eisprong was, maar nooit eerder dit gemerkt...
hey hallo, bij mij duurden het bijna 2mnd voor dat ik weer ongesteld was, heb een periode hele maal overgeslagen. en het komt vanzelf tenminste bij mij wel
Sommige zaken zijn nu eenmaal heel oneerlijk verdeeld. Ik weet het, een neef van mij en zijn vrouw willen al heel lang en heel graag een kindje, zijn broer heeft er inmiddels al 2,maar het wil bij hen niet lukken. Ze zitten al heel ver in de MMM, dus ik hoop en duim echt voor hen dat het ze lukken mag.
Lieverd, ik weet het is een schrale troost, maar je kunt wel zwanger raken, anders testte je echt niet positief, de volgende stap wordt gewoon blijvend zwanger raken. Niet de moed laten zaken meis. Bekijk bijlage 58048
Ik had net steken zo een 6 steke achtermekaar .... Weet nie of het de goeie plek is maar denk wel mn eiiiii
lovepeet mssn moet je wel eventje naar de HA om te vertellen hoe of wat want voor het zelfde geldt is het wel een vmk en dan kunnen ze even kijken
ja ozu kunnen maar kan nu de huisarts niet meer bellen .. laat het maar ik heb nog 1 test die doe ik zondag als mijn ongi niet doorzet en als hij dan niet zwanger aangeeft ga ik maandag naar de ha
ik duim heel heel heel heel heel heel heel erg voor je!!!! @hier, meiden ik gaat lekker van mij weekend geniet jullie ook fijn weekend!! xxx