nod maart...

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

omdat ik naar de gyn moest heeft hij het gedaan omdat als je daar komt worden beide partners onderzocht maar de huisarts en de uroloog kunnen het ook.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    K** is dat he.....bij mijn eerste ben ik ook na 6 rondes zwanger geworden en nu zit ik weer in ronde 6 (vorige keer wijtte ik het nog dat de hormonen van de anticonceptie er nog in zaten kan ik nu niet doen :(.............)
    Die tranen lekker laten vloeien hier ook al weer rijkelijk aanwezig geweest ondanks ik al een kleine heb lopen.

Ben benieuwd wat de gyn doet, waarschijnlijk niks.....ja dat je wellicht moet gaan tempen om te kijken waar je ei zit......ik heb in ronde 5 destijds ook gesprek gehad, echo gehad en moest echt het jaar uitzitten. Anyway altijd lekker als je even gerustgesteld kan gaan worden toch?

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh dat zou wel heeeeel gaaaaf zijn he!!!!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh mijn NOD is ongeveer 28 februari met een cyclus van 26 dagen en anders wordt het 2 maart. Dus weet het nog ff niet waar ik me ga nestelen (hopenlijk weet mijn aankomend eitje dat wel hihihhihi)

5. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    De ongesteldheid is hier weer bijna over. Dus komende tijd maar druk aan het klussen. Ben benieuwd hoe het deze maand zal verlopen.

6. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hallo
    Als jullie het goed vinden sluit ik mij ook aan bij NOD maart. Deze maand helaas niets geworden en omdat ik vrij lange cyclussen heb ga ik er maar vanuit dat mijn NOD in maart is.
    Verder ben ik nu bezig met ronde 6. Zoals ik al zei zijn mijn cyclussen soms wel lang en erg onregelmatig. Ik ga deze maand starten met temperaturen om een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus.
    groeten Suzanne

7. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hey meiden,

ook ik meld me hier maar vast weer,
    het is nog wel rustig hier.
    Mijn NOD is 9 maart, voor ons alweer ronde 15:(
    maar ook wij geloven erin dat 2010 ons jaar gaat worden;)

8. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    hoi meiden,

ik kom hier gezellig meekletsen, gisteren is het helaas mis gegaan dus wij gaan voor ronde 3.

9. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

dat meen je niet danjay wat jammer zeg nou sterkte!!
    wij gaan ook gewoon verder klussen hopen in maart meer geluk!

liefs

10. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    hallo dames
    ik ben nieuw hier. ik lees al een tijdje met jullie mee. ik weet nog niet precies hoe het allemaal werkt.

11. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

:( Danjay zucht niet fijn meid!

Ik weet nog niet 100% zeker maar kom alvast naar hier .
    Gekke toestanden (temperatuur nog hoog ,bruinverlies en matcaretest waarvan ik zeg wat is dat).

Maar heb steekjes en rugpijn.

Ronde 3 voor ons

12. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Ook ik hoop voor maart in aanmerking te komen!!
    Heb in dec een MA gehad na 11 wk, 1 cyclus zonder eisprong en nu 1 met maar helaas (nog) geen succes.
    Ik weet dus dat ik niet zwanger ben maar mn menstruatie wil ook niet op gang komen.
    Officieel is mijn NOD morgen 12 feb dus het kan nog maar verlies al 3 dg "een heel licht kleurtje" waarschijnlijk komt dit door de cyste waarvan ik sinds mn zwangerschap bezitster van ben!!. Op 19 feb naar de gyn voor controle!!
    Ik hoop op 13 maart NOD (cycl 29 dg).......en een zwangerschap in maart samen met jullie:)

13. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    He lilalien,

Zit een beetje in het zelfde schuitje als jij met als verschil dat mijn temp vanochtend wel naar beneden is gegaan maar jouw tempkaart ziet er nog prima uit!! Ben heel benieuwd hoe het afloopt bij jou...:)

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden ik kom me melden, hoop in maart voor IUI te kunnen gaan , wachten is op 2 de bloedonderzoek van de donor.

15. Lilalien

Hoi ,

Hoe is het bij iedereen??

Hierbij heb ik me officieël aangemeld ,baal als een stekker maar we moeten door na het weekend zal het beter met me gaan dat weet ik nu al.
    Helaas is mijn lieve man erg verdrietig waarom het nu is moeten mislukken (vmk)want hij heeft ook duidelijk een streep gezien op de test gisteren en vanmorgen.
    Maar de temperatuur is gekelderd van 37.4 naar 36.8°C en ben zonet beginnen bloeden.
    Dat alles maar goed schoon gemaakt wordt voor een nieuwe kans in een nieuwe ronde!

Liefs van mij

16. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    He meid, wat vervelend zeg!! Het zag er inderdaad zo goed uit!
    Weet dat het veel impact kan hebben, heb zelf een MA gehad in december met 11 weken. Had ook al mijn hoop gevestigd op afgelopen cyclus....maar richt me nu maar weer op de volgende maand. Ook NOD 12 mrt als alles goed gaat....
    We gaan ervoor!!

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he dames hoe is het hier..

@ danjay : klote! maar v oor jullie komt de leuke tijd ook vast weer
    @ ricmar : nou hopen en duimen draaien meis

hier gaat het wel.. lijkt wel of me ongi 10 x erger is geworden .. ik had het nooit zo erg

18. Lilalien

Hoi ,

Peps ,dank je we moeten door e anders komt het er zeker nooit van ;)

Lovepeet, ai niet goed ,probeer anders wat te rusten?

Heitje ,beterschap aan je papa en we zien je nog wel hier denk ik niet?

Doei

19. selena24

selena24 Niet meer actief

#39 selena24, 12 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2010
    Meiden ik kom ook hier even meekletsen. Ik was 6 dagen overtijd en had een test met een heel héél licht streepje, maar ben vanochtend ongesteld geworden, dus denk dat het misschien een indrooglijntje was.Waarschijnlijk duurde mijn cyclus gewoon langer:(. Hoe doen jullie dat als de cyclus langer duurt? Gaan jullie voor de nieuwe NOD uit van de laatste cyclus of pakken jullie het gemiddelde? iedereen succes in deze ronde!

20. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Jeetje wat jammer zeg! 6 dg overtijd is niet niets! Kan me voorstellen dat je echt goede hoop had....
    Ik ga maar uit van 29 dg cyclus omdat dat de meest voorkomende is bij mij....maar de laatste was 28 dg maar wel met eisprong op dg 15... we moeten maar zien he???
    Ik zou als ik jou was gewoon van je normale cyclus uitgaan en niet van de laatste.....

Deel Deze Pagina