Hoi , Zomaar en Esther,meiden een hele dikke knuffel!! Zoals jullie misschien wisten ben vanmiddag naar de gynècoloog geweest en hij heeft alles nagekeken vanbinnen. Inwendig was alles prima in orde zoals het moest zijn na de vmk 13/02. Hij zag ook dat men eitje aande linkereierstok op springen stond en ten laatste morgenvroeg zou springen,hij zei het luid genoeg zodat manlief het ook kon horen Ik teste nog maar deze cyclus met de wondfo ovulatietest en ik mag zeggen dat ze beter werken dan sensitest (zie album). Ik was eerst sceptisch maar er is geen twijfel dmv.inwendige echo en test is het bewezen Groetjes
goed dat alles er goed uit ziet van binnen. dus dat word een wilde nacht vanachts. hier nog steeds geen ongi.
Lilalien, nou dat is fijn toch!! En de gyn gebruikt niet zaaddodend hahaha...heb dat wel eens gevraagd namelijk als ik voor een follikel meting moest en eitje die dag zou springe.....
we wachten gewoon maar af.. meer kunnen we niet doen... heb deze maand helemaal niks gebruikt. heb de vrouw gemaild over die ovutesten die jij ook hebt. en wil die dan gebruiken. als mijn ongi dan ook door is gebroken.
wist ik veel e maar goed dat jullie er zijn om me te helpen! waarom voel ik dan rechts een zeurende pijn en niet links (eierstok), vroeg ik me nadien af
me dunno. heb nog nooit geen onderzoeken gehad over deze dingen... gewoon klussen gaan vanavond en morgen. en dan afwachten wat er uit komt. hoop goed nieuws voor je en dat het blijft plakken. anders moet ik mijn lijm en plakband ook bij jou gebruiken
Hier toch nog flink ongi bah bah.. Hoofdpijn en misselijk erbij bah bah dat het maar snel weg mag zijn ben het nu wel zat!
Hoi meisjes, Ik sta weer op de lijst Maar waarschijnlijk moeten we deze ronde nog overslaan van de gyn. Maar dat horen we a.s. maandag. Ik kom hier af en toe even spieken en schrijven. Ik ben begonnen met tempen en als ik mijn ei gevonden krijg (als ik een ei heb deze maand) dan kan ik een beetje gaan rekenen voor NOD april. Iedereen heel veel succes!!!
haiii waarom moet je deze ronde overslaan?? ik zie dat je al een aantal rondes bezig bent.. heb je niet elke maand een ei? liefs mara
balen meid echt balen. ik kom ook een deze dag hier definitief. ben overtijd testen negatief. en nog geen ongi te bekennen. hoop dat het wel vreselijk gezellif gaat worden hier. tis best rustig
He meiden van de vorige NOD's........hier nog niks.......ja alleen maar meer symptomen......pfff.....ben druk bezig met schoonmaken dat leidt me af en straks is manlief thuis om me in bedwang te houden.
hey hey, hier ook nog niks.... zelfs geen gevoel ne helemaal geen poetsbui. test vandaag was weer negatief
Cynthje meid ,ik vind het zo vreselijk voor je met de bbz! Hier een vmk en heb ook emotioneel afgezien ,soms nog. Als je wilt praten we zijn er voor je en laat maart/april rozeschijnen! Moet even doordoen met huishouden ,strakjes mama-tijd op de pc
hey meiden alles goed hier ik heb een vraagje ik ben nu 9 weken zwanger en heb sinds vandaag steeds steekjes in mijn onderbuik, net boven dat schaambot zeg maar en links in me lies weet iemand of dat kwaad kan?ik hoop dat er een mama is die dit herkent @iedereen hopelijk wordt dit jullie maand liefs maaike