seg Heitje: jij hebt toch best wel veel ervaring met ovutestjes hè, want ik heb 'n vraag.. (manlief heeft ze al weggegooid, dus kan geen foto showen) heb die van matcare had dus woensdag 'n positieve (teststreep was even donker als controlestreep) en op donderdag 'n negatieve (teststreep was lichter als controlestreep) MAAR, de 2 teststrepen zijn even duidelijk, 't is de controlestreep die op donderdag 'n stuk donkerder was.. heb ik nu iets fout gedaan? moet ik die van donderdag nog als positief tellen? (en ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.. niet zo simpel uit te leggen )
Het laatste wat we weten is dat haar zwangerschap de verkeerde kant op ging..en ze was hondsberoerd.... en om dan een maand niet meer online te komen om ff te zeggen hoe het met je gaat? Dan is het niet zo gek dat wij ons ongerust maken toch? Ik hoop echt dat alles goed maar haar is...
Ik snap wat je bedoelt ja, heb ik ook wel eens gehad... en ik vergelijk dan per test de teststreep met de controle-streep. Dus niet de testen met elkaar vergelijken! Dus: is je lijntje even donker als de controle lijn, dan is ie posi. En is een lichter testlijntje donkerder dan de controle lijn, dan is ie nega
dankjewel!! dacht wel dat 't zo moest en heb ze ook zo bekeken.. maar weet nu nog niet precies wanneer m'n ei geweest is.. ik denk ergens donderdagochtend. Heb niks gevoeld in ieder geval.. heb de test op donderdag om half 11 gedaan (en woensdag om half 12)
begrijpelijk hoor.. 'n nega kv 2voor5 is al zo definitief.. alé, 't kan nog alle kanten uit, maar je begrijpt wat ik bedoel.. wanneer ga je terug testen? (en heb je eigenlijk 'n beetje kunnen slapen vannacht? )
Haha dat heb je helemaal goed! Geen idee wanneer en óf ik wel ga testen...ik bekijk het met de dag. Morgen denk ik sowieso niet omdat ik vandaag al die test heb gedaan. Ondanks die nega test blijf ik hoop houden, normaal wordt mn hoop altijd de grond in geboord...maar omdat ik me toch wat anders voel dan anders...hm..weet het niet
temp vandaag 37.1 maar heb gans de nacht moeten braken, heb buikgriep denk ik, de dokter vroeg wel of ik niet zwanger kan zijn, maar heb deze ochtend beetje bruin bij het afvegen gespot dus weet het niet goed nu
Oh en Sub: heb wel een rotnacht gehad eigenlijk...heb de katten boven gelaten zodat ik niet zo alleen was..maar af en toe gingen ze keihard boven mn hoofd staan 'knorren' en eentje was zo vervelend dat ie op de vensterbank ging lopen springen tegen het raam op....grrrr! Heb ze dus toen om 7 uur naar beneden gelaten (en toen dus wezen plassen). Daarna wel nog ff lekker geslapen