Maaike als de pijn te verdragen is zou het geen kwaad kunnen (zie bandenpijn). Moest je schrik hebben eventueel op consult gaan? Hier deze test vanavond (nog donkerder dan vanmorgen): Bekijk bijlage 54560 GOED WEEKEND!
Nou ik weet wel wat jij aan het doen bent nu hoempapa tralala move with the beat! Baby dance... lalala
ff wat leuks YouTube - Baby Dancing to Beyonce - ORIGINAL! - www.singlebabies.com - @babycory on Twitter
goedemorgen weer even een beetje de a.s baby kamer leeg gemaakt stonden namelijk nog wat speelgoed enz in van me nichtje ook staat er een aqaurium die weg moet dus ook die ff planten ontdaan enz kan ik vanmiddag gaan vissen maar wat een troep heeft de mens zeg pffff maarja nu kunnen alle meubels uit elkaar gehaald worden zonder problemen .
Goeiemorgen, Ik probeer weer een beetje mee te kletsen, ook al krijgen maandag waarschijnlijk te horen dat we deze maand moeten wachten. Ik sta op lijst maart Ʃn april. Maar meer eigenlijk voor... tja, voor de "fun" Vanmorgen getest en het streepje is nog maar heel licht... het is ook nog maar een week geleden. Pfff... als ik daar aan terug denk... Stom eigenlijk, dat ik nu hoop op een spierwitte test
Sammie en Cynthje DIKKE DIKKE knuffel!!!!!!! Hier is onze kater om 10u30 ingeslapen bij mij ,manlief en zoon hadden we naar de auto gestuurd ze konden datn iet aan dus ben ik bij hem gebleven tot hij ging. Neem me niet kwalijk aub.als ik de komende dagen wat minder aanwezig of somberder ben. Het is dat we op zeer korte tijd zoveel te verwerken hebben vader zijn rug ,oma hartoperatie ,vmk en nu dit het doet pijn... Goed weekend!
Ik ben een week geleden geopereerd (met spoed) aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap. En ze hebben mijn linker eileider moeten verwijderen omdat deze al gesprongen was. Aangezien het dus een buikoperatie was... al is dat niet te zien aan mijn buik (maar 3 kleine sneetjes) zal ik een maand moeten overslaan om de boel goed te laten genezen. Maar dat hoor ik maandag pas bij mijn controle. Ik heb normaal wel elke maand een ei... maar na een mk of bbz kan het zijn dat mijn hormoonhuishouden overhoop ligt (net als het huishouden hier...) Dus dat ik deze maand geen ei heb... of misschien wel... Het missen van een eileider heeft gelukkig geen nadelige gevolgen voor het zwanger worden, gelukkig.
Oh Lilalien.... wat zielig Het leven is soms ook niet eerlijk... ik begrijp je helemaal! Doe het lekker rustig aan meis. Verwerken heeft tijd nodig... *dikke knuf terug*
Ohhh wat lief!!! Wat is er eigenlijk met Sammie? Ik las in haar onderschrift dat ze w.s. te laat zijn met de komende behandeling? Of is er wat anders? Sammie... ik weet nog niet precies wat er met je aan de hand is maar toch alvast een hele dikke knuffel!!!
He meis, heel veel sterkte de komende tijd.....soms vraag je je af waarom allemaal bij mij......maar geloof me ook dat is weer een fase, naar regen.......ik ben het levende bewijs daarvan. Hele dikke knuff voor nu. x
Oh fijn is dat dat het geen gevolgen heeft, daar zat ik laatst namelijk nog aan te denken. Dus het is niet zo dat je nu minder kans hebt om zwanger te worden??? Of maar 50% kan elke maand? Pffff....... Voel je je verder goed?
Hier net een drop winegum genomen, maar kwam bijna even hard weer terug....moest echt ff zitten om niet over mijn nek te hoeven gaan.....(ik kan namelijk heel moeilijk overgeven en als ik moet dan raak ik lichtelijk in paniek....dus heb het liever niet)