Oke hihi das idd druk. Fijn dat jullie de juiste beslissing hebben genomen. Nu nog een kleintje dan is alles compleet. Werkze meid
ah fuck hè.. iedereen weer weg Buurman had zichzelf buitengesloten en heeft hier dus gekampeerd.. (had ik eindelijk beetje tijd voor mezelf..) Lieve mens hoor, geen probleem mee en altijd welkom, maar had hier nog wat willen tetteren.. is dus nog maar net naar huis en Tygo is intussen weer wakker, dus moet weer offline.. (kan hem geen 2 min meer alleen laten) mis jullie.. xx (en ik hoop dat jullie allemaal op roze mogen binnen 'n paar dagen!)
Hey meiden, Aangezien ik nu over de 12 weken al ben, voel ik me eindelijk veilig genoeg om te gaan strooien. Beter laat dan nooit, toch? hihi [B][COLOR=magenta][B][COLOR=magenta]HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG [/COLOR][/B][/COLOR][/B]HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
hai dames, vandaag druk gehad met verjaardagen... hier nog steeds erg moe, volle borsten, goeie temp en dan die lichte positieve etos test eigen merk...rare is alleen dat die van 2v5 tot nu toe steeds nega waren...hope so dat ik het morgen niet ga worden....
Prachtige test! Heitje heb je hem ook eens in negatief gezet? Goed van je papa! Subje ,arg buurman en hoe is het verder nog? Yaraah ,kunnen best zwtekens zijn hoor! Miran ,klus ze en jij gaat zeker nu ook op roze!
En als Begje hcgtjes strooit pak ze dames ,ik wens het voor iedereen! Heb men testje van vanavond ook in men album gezet hij is nu beter zichtbaar.Voel het ook in mezelf ben helemaal het noorden kwijt op lichamelijk vlak. Moet ff doordoen ,beetje opkuisen en dan bankliggen
en dan lees ik ook nog eens negaervaringen over die etos negatest....dus wijzer word ik er niet van...
G.avond meiden, heel wat terug gelezne, maar niets gezien waar ik perse een antwoord op had, mocht ik een nieuw zwangere over het hoofd gezien hebben gefeliciteerd! we hebben net king kong gekeken (mijn meissie en ik voor het eerst) meissie overstuur van het absolute not happy end zo nu even eten, tossooooo
Heb ik net alles teruggelezen, moet ik nu al weer stoppen.. Kost zoveel tijd als je een dagje niet hebt meegelezen.. Succes allemaal en tot snel maar weer.
Voor degene die mijn enkele berichtjes gelezen hebben. Vrijdag de gyn gebeld wegens niet ongesteld sinds curretage. Kon als volgende week nog niets was, komen voor een echo. Gisteren ben ik ongi geworden. We kunnen eindelijk beginnen!!!! Aangezien ik geen idee heb hoelang mijn cyclus zal zijn, vanaf dag 10 dus maar om de dag. Goh wat zal mijn man dat erg vinden zeg..... hihi
en ja wel hoor...zomaar het uit het niets...roze is begonnen....wat heb ik ook een stom lichaam!! vrees gewoon dat het voor mij niet meer zo mag zijn, een kleintje..ik voel me met de maand meer dat het langer duurt steeds meer wanhopiger worden en verdrietiger...het is niet eerlijk gewoon!!
hallo dames ik wil hier even mededelen dat ik voorlopig alleen mee zal lezen, en niets meer zal posten, als je mij wilt benaderen kan dat via een pm. ook zal ik veel minder aanwezig zijn .. ik hoop voor jullie dat het allemaal mag lukken !.. en iedereen die nog niet zwanger is toitoitoi.. ! en iedereen die zwanger is ik duim voor jullie allemaal dat het allemaal goed mag verlopen .. ! ikw il jullie bedanken voor alle steun .. dikke kus en een groeps knuffel lovepeet
Hey Luckey ! Hihi wat zal M.dat erg vinden e Zorg maar dat ik u niet hoor over 8 daagjes Nee echt meid doe je best en lekker meezwangeren dan
ja denkhet wel hoor lilalien....verklaard ook wel die etos en die 2v5 test. dat de etos testen kut zijn...en 2v5 heel prima zijn. het is dat wel lichtroze...mar geloof nooit dat dat een innesteling kan zijn, niet bij mij iig. echt zit weer te janken hier, word elke maand erger. net op visite nog een kleintje op schoot gehad, fles gegeven ed, was zo heerlijk gevoel....nu maar aan dat zware dieet beginnen bah!!
hoeveel kilo wil je kwijt? Wel een mooi doel en dan samen met roze! Ben ook een 13 kg kwijt en weeg nu 2 kg minder dan voor men beide kids hun zwangerschappen.