nod maart...

Discussie in 'NOD forum' gestart door nony, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @mystiklady, ja dat zou ook best kunnen.. ik weet het gewoon niet :(
    Anyway, er zijn er ook hier op het forum dat ik gewoon af moet wachten dat het best een half jaar kan duren voordat ik weer een ongi heb ivm ontpillen.. blij te lezen dat jij er anders over denkt.

Ik gooi het maar meteen in de groep: wat is jullie mening (zie mijn berichtje van 18.36)? Niet over hoe het kan, maar wel of niet huisarts bij uitblijven ongi voor meer dan 11 weken (zit volgende week in het buitenland dus dan ga ik sowieso niet)..

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    YARAAH!!! dat ziet er echt wel zwanger uit meid, das niet t pennestreepje wat ik wel eens als fabrieksfoutje tegenkom hoor.. Jippie!!!

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

jessie80@ mijn huisarts de het eerste jaar na dat je gestopt met ben de pil helemaal niks.
    omdat je het eerste jaar normaal gesproken niet een regelmatige cyclus hebt.
    nu ben ik zelf in augustus/september gestopt en zie mijn banner hij is vrij regelmatig nu.
    heb zelf nog niks overgeslagen.
    je kan wellicht vragen bij je huisarts en het kan ook zijn dat hij het met een pil "opwekt" en dat je dan misschien wel een regelmatigere krijgt.

4. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    jessie, ga gewoon naar je ha, leg ff uit wat er gebeurd, misschien heeft hij een andere oplossing, maar cyclus afbreken lijkt me niet abnormaal, dan gooit je lijf alles eruit, en word je lijf weer gestimuleerd om zijn eigen hormonen te gaan gebruiken.

5. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ben ff kind 1 van de turnles halen, en mocht ik ena ff eten, als ik erna nog niet ben, ben ik op rapportgesprek van tevens kind 1

6. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

zo was ik ook weer. lekker gedoucht en op de ovutest stond weer een streep. dus zullen morgen zien

@ mystik fijne aaf hahah druk druk...

zal zo yaraay haar test bekijken ben benieuwd nog meer rose deze maand

7. zomaar1986

lijn is goed te zien en ziet er niet vals uit hoor. ben benieuwd morgen naar je nieuwe test. ook posten dan ;)

8. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    whaha vaag of niet, echt wel posi zeg pff

9. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    nasi staat even op vuurtje op te warmen, lover is over 10 minuten thuis, turbo eten, en dan hop naar rapportgesprek

10. zomaar1986

niet posi lijn is lichter zucht vanmorgen en vanaaf gelijk... net zoals vorige week. die was alleen smorgens en smiddags niks. pffff

11. zomaar1986

mhmm lekker maak ik van de week ook bami pangang.

morgen stamppot knollen (koolraap)

12. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi!

Ik kom even langs

Jessie80, ga gewoon even langs de HA, je zal geruster zijn erna wat ook beter is om zwanger te worden denk ik.

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest voor een bloedonderzoek (bevestiging en kijken naar dingen zoals ijzer, toxoplasmose enz.). Morgenavond mag ik bellen... spannend!

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    heitje ik zag het net op de lijst, klote!
    Heb dr even geen andere woorden voor

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Echt veel ja, bij de oktobermamas ook, ongeveer 80!

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :D nee! geven volgens mij (bijna) nooit vals posi of een lijntje, wit was bij mij ook echt wit!!! Kijk eens in mijn album voor mijn testjes, op mijn NOD had ik ook een dun lijntje

Voorzichtig gefeliciteerd!

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Plaats je anders even een foto? ook wij zijn gek op turen;) zeker als er twee lijntjes zijn:p

17. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    haha niet ZOmaar posi, Yaraa posi

18. sooohappy

sooohappy Lid

14 mrt 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

wat wordt er hier veel gepost zeg! jeetje!!! ben LANG bezig geweest om bij te lezen (berichtjes vanaf gister tot nu).

ik heb het gevoel dat ik ong ga worden maar er gebeurt niks.. heb wel een rare steek in mn onderbuik (helemaal rechtsonderin) en mn borsten beginnen wat gevoeliger te worden.. normaal gesproken heb ik een paar dagen voordat ik ong ga worden al bruinverlies maar nu helemaal niks!!!
    ik zou rond de 19e weer ong moeten worden.. had vanochtend de neiging om testen maar toch niet gedaan! :)

@ jessie; hoe is het met jou? ik kon even niet meer terug vinden of je nog had gereageerd op mn berichtje van gister.. ga je nog testen eind deze week?

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    uhm Yaraaah....niks onduidelijk of dun! Das een dikke vette streep! Morgenochtend nog even testen met ochtendurine!

20. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Heitje knuffel knuffel knuffel meid!!!

Zomaar komt in orde je testjes gaan morgenvroeg de post op!

Ga morgen ook een paar dingetjes doen voor de aankondiging want we hebben binnenkort een bijeenkomst met vrienden en wil hun "leuk" verassen :p

Deel Deze Pagina