hoihoi! hier een vrije dag, vriendinnetje is op bezoek geweest en net weer weg! ik had haar, sinds onze verhuizing naar België niet meer gezien, vond het super gezellig dat ze er was! vriendje ligt in het apartmenetje van zijn moeder op bed, zij is er een paar daagjes tussenuit! zo hebben we allebei een dagje voor onszelf, zonder dat we elkaar onder de voeten lopen, in ons kleine kamertje!
rimar, da's helemaal niet raar! Ik geef je groot gelijk, eerst meer zekerheid. Die fotolijst is een superleuk idee. Ik zal het proberen te onthouden, voor als het bij ons ook zover is. Maar dat wordt dan wel een lijst met drie foto's voor mijn ouders. Mijn schoonouders sturen we gewoon een kaartje van "kleinkind op komst" en dan zonder afzender *gna, gna*, want we hebben geen zin meer in stomme reacties. Geniet in ieder geval lekker van je kleine frummel! En het is ook zo mooi om dat wormpje al te kunnen zien.
Ik had een huismerk van de drogist, met paarse dop, en die gaf bij mij negatief aan en kv positief, en het was gewoon positief, dus die dingen gaven zo'n verwarring bij mij, daarom gebruik en koop ik ze gewoon niet weer. Geef mij ze maar van kruidvat, 4 drupjes urine erop, ff wachten en gelijk duidelijk resultaat.
heej dat is gek! ik vul mijn temp in van vanochtend en nu verplaatst FF mijn ei van dag 16 naar dag 14.........
haha, hij vind het veel te kort! maar is er inmiddels wel al aan gewend, gelukkig maar! de rest hier vind het erg leuk!
ik heb vorige week zondag geklust, zelf denk ik dat mijn ei donderdag is geweest, toen heb ik namelijk steken gevoeld in mijn rechtereierstok!
dus op dag 15? ik had ook heel erge steken en buikpijnen gisteren begon gisteren nacht...maar met echo tegen de avond was te zien dat ik geen ei meer had... Dus misschien idd op dag 14 gesprongen bij je? En napijnen? Dat kan dus ook.... :S