mijn vriendinnen weten het ook al, want die wisten dat we bezig waren en vroegen het gewoon op de man af, probeer dan maar eens nee te zeggen Mijn ouders hebben het denk ik wel door, maar vragen het niet 28e vertellen
oh oke, anders had ik aan de hand daarvan kunnen bepalen wanneer mijn ei geweest is, zodra mijn ongi er is! nou ja, dan is het nu dus weer afwachten wanneer mijn ongi een keer zal komen!
Ben er ook! Ga nalzen probeer zo goed mogelijk te reageren meiden , tot zo dadelijk Maar wilde zowieso men testjes ondertussen laten zien van vanmorgen : Bekijk bijlage 59155
@ rimar idd ik vind de kruidvat ook fijner hoor en die reageerd ook eerder voor de nod.. deze heb ik nu helemaaaaal gesloopt alle stukjes van elkaar afgehaald en nu weet i niet meer hoe die zat ik haal gewoon kruidvat merk misschien vandaag of anders morgen ffe
word vervolgd! kga ff iets doen in huis ter afleiding pff mn tepels branden wel enorm heb er echt lastvan als ik mn bh aanheb.
@ Yaraah ,meid hoop dat beebje blijft plakken want je testjes zijn echt positief! @ yootje ,dank je! @BB10 hoe voel jij je? @ Rimar en Begje? @mennie ,als dat een zwtest is is ie positief! @Claire ,hoe is het nog met je nichtje en bij jullie? @ Mgwc ,goed dat je ei weg is en op naar een nod! @ 3kats ,welkom terug @ zomaar ,ziet er positief aan te komen! Je testjes zijn vertrokken vanmorgen! Ff doordoen met lezen
nee helaas, maar het kan ook goed zijn dat als je morgen weer iets invult FF je ei weer gaat verplaatsen hoor
jeetje wat een gedoe zeg! we zijn er hier in ieder geval wel uit dat we naar de HA gaan, maar eerst even ongi worden!
Rimar, wat gaat het trouwens snel bij jou! je zit al op 1/4de van je zwangerschap! en dan over 2 weekjes de echo, spannend zeg!