nog wakker dames???hier voor de laatste keer geklust...ben het nu wel zat..pfff en dus ook op de wachtbank!
Morgen......ik mag me hier definitief komen melden.......ben nu ff erg verdrietig, kom later wel weer.
Morgen , Goofy , DIKKE DIKKE KNUFFEL meid!!! Huil maar even uit ,is niets mis mee HIer druk met verjaardag man dus vanavond laat meer en natuurlijk de begrafenis van onze kater. Zoon is ondersteboven ,wij allemaal. Nogmaals bedankt voor alle lieve woorden! Lila x
banner deze keer op onregelmatige cyclus gezet. sterke Lilalien ondanks alles wel een fijne verjaardag
Goeiemorgen Zomaar en Goofy: DIKKE KNUFFEL meiden! Laat de emoties idd maar even de vrije loop... Lila: sterkte met de begrafenis van jullie kater en probeer misschien de focus te leggen op je man door extra leuke dingen te doen voor zijn verjaardag, kinderen ook zeker in betrekken. Maar dat was je waarschijnlijk wel al van zins Vriendlief ligt hier nog in dromenland...
Goofy: Hele dikke knuffel meid Had het je zó vreselijk gegund.... als je wil bellen weet je me te vinden LilaLien: Oh meid, wat lees ik nu van je kater? Sterkte en gecondoleerd... Zo'n beestje is toch gewoon ook een onderdeel van je gezinnetje. All: Jammer dat jullie door moeten naar maart... Hoop echt voor héél veel roze deze maand en om dat te bespoedigen: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
ahh... wat naar dat het zo'n pijn deed zeg... maar nu ben je er gelukkig van af en er waren dus geen verstoppingen..super! en nu maar hopen dat je snel zwanger bent!!!
Hopelijk gaat die HCG zijn werk doen van jou InCognito!! Hier al het hele weekend een 'vol' gevoel in mijn buik. Ook af en toe wat steekjes.
hoe is het nu verder met je meis? lijkt me heftig hoor,, een bbz... en spannend of je een ronde over moet slaan.... waar is dat precies voor? Moet je lijf dan eerst tot rust komen? sterkte..liefs